MY WISHLIST RIGHT NOW

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Åhh jeg fant så mye fint på Nelly når jeg var innom tidligere i dag. Det som er litt morsomt med meg er at jeg liker sommeren mye bedre enn vinteren, men jeg synes alltid det er så mye finere klær på høst/vinterstid. Er det noen av dere som skjønner hva jeg mener? Sett bort fra alle de fine kjolene man går med på sommeren, så velger jeg høstjakker, skjerf, boots, strikkagensere ++ hver dag fremfor sommerklær. Skulle jeg noen sinne bosatt meg i et varmt land så vet jeg at jeg hadde savnet så mye å kle meg i vinterklær. Det eneste som er kjipt er at det ikke det få timer med dagslys i Tromsø akkurat nå, så det er ikke lenge igjen før jeg ikke har særlig med tid til å ta fine bilder ute 🙁 haha. Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter fra Nelly atm ❤️

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

Jakke HER / Kjole HER / Kjole HER

T-skjorte HER / Bukse HER / Boots HER

Blazer HER / Bukse HER / Topp HER

Jakke HER / HER / HER

3 kommentarer

3 thoughts on “MY WISHLIST RIGHT NOW

  1. E mørkt i nord no jah :-O bli vældi fort mørt også.. kl 16 hær 😂👍

    Så dær kjenne æ mæ igjæn 🙂

    E også enig me sommerklær kontra vinterklær <3 ALT før mange fine vinterjakke !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *