NÅR DU IKKE FÅR SOVE

Categories Blogg

Er det ikke litt rart hvordan det nesten er umulig å sove noen netter? Jeg var så trøtt da jeg la meg i går, men sovnet likevel ikke før rundt 04.00. Det var ikke noe spesielt som holdt meg våken, det var nesten bare sånn at kroppen min ikke ønsket å sove. Jeg ble derfor liggende å tenke på livet, alt som har skjedd den siste tiden, hvor mye fint jeg har å se frem til og alle grunnene jeg har til å være takknemlig. Jeg fikk også så mange ideer på hva jeg kan lage fremover, og fikk egentlig mye godt ut av å ikke klare å sove, haha.

Av en eller annen grunn så er jeg skikkelig kreativ om natten, så egentlig burde jeg ta meg en dag i uken der jeg er våken lenge for å komme på ideer til blogginnlegg, YouTube og andre ting jeg ønsker å gjennomføre. Er det forresten bare meg som tillater at hunden sover i sengen? Celine og jeg har sovet sammen så lenge jeg kan huske, og det hadde vært rart å ikke ha henne sammen med meg. Nå er jo Celine veldig bortskjemt, men jeg har ikke hjertet til noe annet for hun ELSKER å sove i sengen. Hun er jo også VERDENS søteste, bare se på bildene over her 🥺

Jeg prøvde forresten å ta noen søte bilder sammen med Celine i natt, og dere ser jo hvordan det gikk 😂

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR DU IKKE FÅR SOVE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *