NELLY HAUL + RABATTKODE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Var det noe jeg gledet meg til å komme hjem til så var det Nelly-pakken min, for shit så mye fint de har fått inn. Mye av det jeg hadde bestilt meg skulle brukes i Monaco, men det er ikke sikkert at jeg får gjort nå 😂 Jeg har forresten en gladnyhet til dere, for jeg har nå fått en rabattkode som gir dere hele 25% rabatt på absolutt alt fra NLY. Rabattkoden er NILSEN25 og varer i 48 timer.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Topp HER / Bukse HER

Jakke HER / Bukse HER 

Kjole HER 

Sett HER 

Sett HER

Kjole HER 

Kjole HER

T-skjorte HER

Topp HER / Bukse HER

Topp HER

Topp HER / Buske HER

Topp HER / Truse HER

Topp HER / Truse HER

Sett HER

Verdens beste hårolje HER (på 50% rabatt) 

Min favorittparfyme HER

9 kommentarer

9 thoughts on “NELLY HAUL + RABATTKODE

  1. Influencere snakker om å ta godt vare på klimaet og jorda, men allikevel reiser de som noen gale og får ny pakke med klær omtrent ørten ganger i løpet av en måned. Hva er greia?

    1. Hva er greia di da Mona med å kommentere drit? Har du det ikke helt bra? Trenger du en klem? 🤔🤦🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *