KARANTENE OG AVLYST VISNING

Categories Blogg

Selv om jeg er kjempeglad for at Norge endelig tar litt tak, så må jeg ærlig innrømme at jeg synes det er ganske kjipt å skulle holde meg inne i 14 dager. Jeg forstår det selvfølgelig kjempegodt, men det er lenge for en rastløs sjel som meg 😂Jeg tenker uansett  dette tiltaket vil være veldig viktig for å få stoppet smitten av viruset. Jeg får jo heldigvis luftet meg litt når jeg er ute med Celine, i tillegg til at jeg får jobbet mye. Jeg skal ikke gjøre annet enn jobb de neste 14 dagene, for da har jeg mye materiale liggende som jeg kan bruke når hverdagen kommer tilbake. Jeg skal også lære meg å redigere videoer på Final Cut Pro, og begynne på noe veldig spennende som jeg kommer til å dele nærmere sommeren.

Jeg får derfor bare se det positive i det hele, for det er virkelig på tide at Norge tar noen seriøse tak. Vi valgte også å avlyse visningen på leiligheten vår i går, for det var virkelig ikke noe vits i å ha det akkurat nå. Jeg tror helt ærlig ikke at det hadde kommet noen heller, for hvem tør vel egentlig nå å oppsøke steder der det kan være fare for å møte noen som kanskje kan være smittet? Nei, jeg håper bare vi alle tar ansvar nå, og sørger for å minske mulighetene for smitte mest mulig. Har du vært ute på reise, hold deg hjemme. Føler du deg dårlig, ikke sett deg i situasjoner der du kan smitte andre. Jeg håper også at alle kan slutte å hamstre mat nå, det er ikke nødvendig og skikkelig egoistisk. Jeg får helt vondt i magen av å tenke på all mat som kommer til å bli kastet for at så mange kjøper mye mer enn hva de noen gang kommer til å klare å spise opp 🙁

10 kommentarer

10 thoughts on “KARANTENE OG AVLYST VISNING

  1. Hei! Ville bare nevne at karantenen har tilbakevirkende kraft til 27/2. Så om du kom hjem etter dette, feks 5/3 så har du karantene til 19/3. Altså ikke to uker fra idag, men fra den dagen du kom hjem☺️

  2. Skjønner ikke hvorfor du gidder å juge om småting?
    Megler hadde ikke lagt ut visning i går, det blir bare tullete å si at dere måtte avlyse. Virker som du juger for å forsvare at du og Morten gjorde et dårlig kjøp, og derfor ikke får solgt.

    1. Sånner som dæ “Anonym” burde ikje hatt tilgang te bloggere 🙂 Alle får solgt leilighete, ikje nån som må vente i 3 år før og sælge.. hahah ville vært før rart 🙂 Tar max 5 mnd om man e super heldig 🙂 Å dæmmes leilighet e skam fin og ingen grunn te og tro at den ikje sku ha blitt solgt 🙂

  3. Det er så rar situasjon dette altså…! Så enig angående hamstring av mat! Hærregud, så mange som ble helt crazy i går! Så egoistisk! Og, ja, sikkert matsvinn også! Var spent på om jeg fikk handlet til helgen i dag. Det var bra fylt på heldigvis. Handlet ikke noe mer enn normalt! Så mange som ikke kan oppføre seg! Ha en fin helg, fine! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *