NEW HAIR, NEW ME

Categories Blogg

Reklame | Hendrix Hair & Annonselenker Nelly

Jakke. HER / Sett. HER / Lignende sko. HER

Når jeg ser tilbake så ser jeg kanskje at jeg aldri burde begynt med extensions igjen, for selvfølgelig kom jeg til å bli avhengig. Jeg har hatt langt hår hele livet, så det er ikke bare å venne seg på å gå rundt med noe som er over halvparten så kort,. Jeg skulle egentlig til frisøren rett før jeg reiste til New York, men jeg klarte rett og slett ikke å vente mer haha. 

Som jeg nevnte sist så skulle jeg bare ta meg en liten pause for å få kuret det skikkelig, men pausen ble bittelitt kortere enn hva jeg først hadde sett for meg haha. Jeg får bare håpe at håret mitt fortsetter å vokse like fort som det har gjort det siste året, for da vil jeg nok mest sannsynlig ha langt hår om et år, åååh lykke!!!

Som dere allerede vet så går jeg til Guro som jobber på Hendrix Hair Sentrum. Hun er kjempeflink, og jeg vil virkelig anbefale henne på det sterkeste. Bare se så fint hun gjør håret mitt hver eneste gang ♥ Du kan enten booke time HER eller kontakte henne på; 22 42 02 00

PS: Dere får 20% rabatt på hele Nelly (utenom blacklist) med koden: “LOVE20“. Rabattkoden går ut 23.59 i dag ♥

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *