AS COLD AS YOUR EX’ES HEART

Categories Blogg

Er det bare meg eller er jeg veldig ulik meg selv på dette bildet? Altså jeg dør av dette skiltet, det må jo faktisk være noe av det beste jeg har lest på lenge haha!

Planen var jo egentlig å ha en skikkelig romantisk date i går, men det endret seg fort da vi bestemte oss for å la Instagram styre Valentines. Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg sett for meg noe annet enn middag på Max, men når alt kommer til alt så er det jo faktisk selskapet som teller. Vi fikk oss også et nytt bekjentskap da vi var ute å tok en drink, så det endte med at jeg fikk en rose fra en fremmed haha. Det var veldig hyggelig da, spesielt med tanke på at jeg ikke hadde fått noen av Morten, hinthint.

HEHE Neida, jeg fikk faktisk verdens beste gave av han som dere skal få se på YouTube-videoen som kommer på søndag. Jeg ble så glad at jeg nesten holdt på å begynne å gråte haha. Jeg har virkelig verdens beste kjæreste ♥ Nå skal jeg snart begynne å fikse meg, for i kveld så skal Morten, Ine og jeg på Bastille konsert. GLEDER MEG!

3 kommentarer

3 thoughts on “AS COLD AS YOUR EX’ES HEART

  1. Ja, du er litt ulik deg selv, for her synes jeg du ser litt ut som en mann. Svarer siden du spurte.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *