NEW IN + 25% RABATT PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Hei dere 💕 Jeg ville bare tipse dere om at Nelly har 25% rabatt på alle klær fra eget merke, så du kan med andre ord spare litt penger om du tenker å shoppe deg noe nytt. Jeg har selv bestilt hjem litt klær som jeg gleder meg så til å få 😍 Jeg synes Nelly har fått så mye fint når det kommer til eget merke, og de har virkelig tatt seg opp de siste årene. Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter til dere, og dere kommer direkte til salget ved å TRYKKE HER

NR 1. HER / NR 2. HER / NR 3. HER (alt er på 25% rabatt)

NR 1. HER / NR 2. HER / NR 3. HER (alt er på 25% rabatt)

NR 1. HER / NR 2. HER / NR 3. HER (alt er på 25% rabatt)

NR 1. HER / NR 2. HER / NR 3. HER (alt er på 25% rabatt)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *