NOE Å VÆRE LYKKELIG OVER

Categories Blogg

❤️ Jeg skal etterhvert reise til Los Angeles og New York. Tenk at jeg skal tilbringe masse tid i USA fremover, og at neste gang jeg reiser dit så er det ikke bare for to uker, men et par måneder. Jeg skal finne et sted å bo, møte nye mennesker og virkelig bare nyte hver eneste dag. Selv om det har vært skremmende å kvitte seg med alt jeg eier og har, så vet jeg at det kommer til å være verdt det.

❤️ Hverdagen begynner å komme tilbake litt etter litt, noe jeg tror vi aller fleste er takknemlig over. Vi kan være med venner, dra ut å spise, ta en tur på byen, reise og vi slipper å sitte inne hele dagen. Om vi tenker tilbake så er det jo helt vilt hva som har skjedd dette året, og jeg tror vi alle har lært mye de siste månedene.

❤️ Jeg skal jo ikke bare oppholde meg i USA, for planen er jo å virkelig å få oppleve verden og hva den har å by på. Jeg skal snart begynne å planlegge hvor jeg vil reise, hvilke steder jeg har lyst til å besøke og hva jeg ønsker å oppleve. Jeg har også bestemt meg for å reise til Monaco og London i slutten September om det fortsatt er innafor å reise til utlandet <3

❤️ Jeg bor i en kjempefin leilighet som ligger i et fantastisk nabolag.

❤️ Jeg har en jobb jeg trives i, og som gir meg mange kule muligheter jeg tidligere bare kunne drømt om. Jeg kan noen ganger spørre meg selv hvorfor jeg egentlig gidder dette, og da er det viktig å minne seg selv på at det er flere positive sider enn negative.

❤️ Jeg er SINGEL og elsker det!! Hvem hadde trodd at en som var så redd for å være alene, hoppet fra forhold til forhold kunne trives så godt som singel? Ikke jeg i alle fall 😂

❤️ Jeg har en fantastisk mamma som stiller opp for meg uansett når jeg måtte trenge det. Jeg har gode venner som jeg vet alltid vil være der for meg og motsatt. Jeg kan være meg selv rundt vennene mine uten å bli dømt eller føle at jeg ikke passer inn. Jeg har Celine og har hatt henne i 9 år.

8 kommentarer

8 thoughts on “NOE Å VÆRE LYKKELIG OVER

  1. Jeg er SÅ glad for at du fokuserer så bra på det postive! Det er så nyttig å liste opp og tenke over alt det gode man har innimellom! Du er god og fortjener kun godhet! <3

  2. Kjenner meg sååå igjen i det singel punktet altså! Jeg også eeelsker å være singel nå, kontra før! Haha! Godt man forandrer seg! 😉 Åh, å date i utlandet er sikkert spennende!!! Blir spennende tider på deg! 😉 <3

      1. Den andre kommentaren min skulle på det innlegget over! Haha! 😉 Men det forstod du sikkert! Jeg bare MÅ poengtere det sånn at min irriterende rette-opp-i-feil-frustrasjon får fred! 😉 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *