EN RANDOM LISTE

Categories Blogg

☁️  Jeg må ærlig innrømme på si at jeg ikke helt trodde på tatovøren da han sa at den kom til å forsvinne relativt kjapt, men han hadde altså rett. Tatoveringen min er nesten helt borte på den ene siden, og det er bare litt over to uker siden jeg tok den. Det er vel derfor ikke så alt for lenge til den forsvinner helt. Jeg håper bare at den går helt hundre prosent bort, og at jeg ikke går rundt med sorte flekker på fingeren min? 😂

☁️ Jeg har måtte gå et par runder med meg selv for å endre tankegangen og innstillingen min, og er det noe jeg er veldig takknemlig for så er det at jeg ALLTID klarer å snu noe negativt om til noe positivt. Som jeg nevnte litt i går så vurderte jeg å ta meg noen dager fri, og planen var egentlig bare å ligge i sengen og se på serie i noen dager. Jeg vet at det ikke hadde gjort meg noe bedre, så jeg har istedenfor fylt opp denne uken med masse gøyalt og litt overfladisk som å fikse negler og bryn, haha.

☁️ Det høres kanskje litt rart ut, men jeg gleder meg til å dra på dates når jeg er ute å reiser. Det skal bli både spennende og moro å prøve noe annet enn en typisk norsk date. Jeg har så lyst til å dra på en romantisk middag på en eller annen restaurant i New York med utsikt over byen. Jeg hater jo egentlig kliss klass, men akkurat det virker skikkelig koselig. Det eneste problemet er jo at jeg er livredd for å møte nye mennesker, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg på en sånn date 😂

☁️ Martine sov hos meg i går, og det var så koselig med besøk. Vi spilte inn en YouTube-video, spiste god mat, snacks og bare chillet. Selv om jeg elsker de dagene det skjer masse, så er det koselig med dager som dette også. Jeg elsker når det regner ute, sånn at man har en god grunn til å bare ligge på sofaen.

2 kommentarer

2 thoughts on “EN RANDOM LISTE

  1. Kan du slutte å prøve å gi Morten små stikk i HVERT ENESTE innlegg? Ja, vi forstår at du er glad for at dere har gått hvert til deres. Men å måtte poengtere det i hvert innlegg blir ingenting annet enn slitsomt. Virker som at han har gått videre, gjør det samme!

    1. 😂😂😂😂 eller så kan du slutte å overanalysere absolutt alt. Om jeg trives som singel og har det bra for tiden, så kommer jeg SELVFØLGELIG til å dele det på MIN blogg. Begynner å bli en stund siden det ble slutt nå, og da må jeg få lov til å skrive hvordan JEG har det og hvordan JEG trives med mitt liv. Vi er ikke 12 år lengre, og sender ikke stikk for å såre noen 😂 Teiteste kommentaren jeg har fått på veldig veldig lenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *