NOE HELT NYTT

Categories Blogg

Jeg vet ikke om dere husker da jeg fortalte dere at jeg hadde kjøpt meg fargelinser? Jeg viste frem de jeg har i blå, men det kom aldri noe bilde av de jeg kjøpte i brun. Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg vært livredd for å prøve de, rett og slett for at jeg var redd for å bli skuffet. Jeg har alltid ønsket meg brune øyne, så det hadde vært en skikkelig nedtur å finne ut at jeg faktisk ikke kledde det. 

Etter tre lange uker så klarte jeg endelig å psyke meg opp til å prøve de, og nå kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor jeg var så redd. Jeg EEEELSKER virkelig utseendet mitt med brune øyne (noe som sikkert ikke er lov til å si lol). Jeg elsker det så mye at jeg har begynt å bruke det fast hver dag, og jeg har vel innsett at jeg må bestille meg et par pakker til. Jeg vurderer da å teste ut flere brunfarger, kanskje noe som er enda litt mørkere? 

Jeg hadde egentlig tenkt å bestille meg i blå, men jeg tror nok kanskje jeg har ombestemt meg nå haha. Jeg vil forresten høre hva dere synes om min nye øyefarge, kler jeg det eller ikke? 

12 kommentarer

12 thoughts on “NOE HELT NYTT

  1. Kledde det skikkelig!!!!!!! Men er du helt sikker på at de er som vanlige linser og at det ikke er noe skadelig for øynene å bruke de hver dag?

  2. Hvordan gjør du det med vanlige linser? bruker du de fargene oppå dine vanlige linser eller går du en hel dag uten å se noe? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *