EN OPPDATERING FRA NEW YORK

Categories Blogg

Vår nye bestevenn <3 Det var han som syklet oss rundt i Central Park haha

Jeg beklager for dårlig oppdatering dere! Dagene her har virkelig gått i ett, og det føles ut som at vi aldri får tid til det vi har planlagt å gjøre. Klokken er nå 03.53 i NYC og jeg ligger her å blogger slik at jeg får oppdatert dere. Det vil ikke være tid til å blogging i morgen, så da må man bare bruke den tiden jeg har tilgjengelig. I går gikk jeg rundt med kjempedårlig samvittighet, men jeg føler likevel at det er litt viktigere å prioritere opplevelse akkurat nå. Det er jo bare noen få dager til vi reiser hjem så, men jeg skal virkelig prøve å holde rutinene de neste dagene. 

Om jeg skal gi dere en liten oppdatering på NYC så har det ikke skjedd så mye mer enn at vi har hatt det veldig morsomt, fått sett en del og spist masse haha. Alle dere som har vært her før forstår nok hva jeg snakker om når jeg sier at maten her er farlig god. Det er så mange gode Resturanter som har et hav av utvalg, så om du er like glad i mat som meg så anbefaler jeg deg virkelig å bestille en liten reise hit. 

Det er også en del som har lurt på hvordan det går med Ingrid og meg på tur, og jeg vel kan vel si det så mye som at vi har det fantastisk morsomt sammen. Jeg har jo hengt en del med Ingrid før vi reiste hit, men jeg føler virkelig at vi har fått et skikkelig sterkt vennskap av denne turen. Jeg har lært å kjenne henne på en helt ny måte, og alt jeg kan si er at man skal lete lenge etter en så omsorgsfull, morsom og sprudlende jente. Hun har virkelig gjort denne turen helt perfekt, og jeg kunne ikke bedt om en bedre reisepartner. 

Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn slik at jeg klarer å komme meg opp til normal tid i morgen, haha! Vi snakkes senere dere 🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *