NOEN BILDER FRA KAMERARULLEN

Categories Blogg

Trondheim er så fint for tiden. Jeg har fått helt dilla på å gå tur om dagen, og kunne virkelig ikke bedt om noe bedre enn dette.

<3 <3 <3

Jeg skulle ønske vi hadde noen skikkelig sandstrender her også, men vi får vel bare ta til takke med det man får. Det morsommere er at trøndere typ kaller dette for en strand. I Tønsberg og Tromsø har man jo tilgang til helt hvite sandstrender, og det er vel heller det jeg vil definere som en strand.

Jeg fikk til og med meg Morten på tur. Han er ikke akkurat særlig begeistret for å gå, noe jeg virkelig ikke kan forstå. Jeg finner seriøst så mye glede, inspirasjon og energi i å gå tur. Jeg går kanskje 15-20.000 skritt om dagen, rett og slett for at det gjør meg så… glad? Jeg tror det er viktig å komme seg litt ut i disse dager, for jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt gal om jeg bare skulle brukt tid foran macen og i sofaen.

Jeg ELSKER Disney filmer, og har kanskje sett 4-5 stykker de siste dagene. Jeg leier alle filmene mine hos Viaplay, ettersom at jeg synes de har det beste innholdet.

Jeg har begynt å trene yoga hjemme, og er foreløbig med på en 30 dagers challenge. Spennende!

Jeg måtte screene denne videoen av Celine, for uttrykket hennes fortjener en premie.

Hva har dere gjort de siste dagene? ❤️

21 kommentarer

21 thoughts on “NOEN BILDER FRA KAMERARULLEN

  1. Du bør ta deg en tur på estenstadhytta i Trondheim før du flytter! Veldig fint å gå der:)

  2. Har gått en god del turer, siden vi også har to dachs hunder ( tispe og hannhund) både på veien og i skogen❤️ Det er såååå godt å bare koble av litt med en tur og bare ta en liten pause.
    Ellers så har jeg sett en del på TV/ filmer på Viaplay.
    Nå som uken har begynt er det en del videoer og innleveringer som skal vurderes med karakterer🤗😍
    Jeg er helt enig med at nå er det plutselig mange som bare gjør som vanlig og ikke tenker på at det er corona! Kjempebra at du tar på deg selv og andre som er i risikogruppen.
    Jeg har vært hjemme i litt over 7 uker.
    Håper du har det fint, selv om vi ikke er i en så bra periode💛💛

  3. Fine bilder, det er kjekt å komme sæ ut når man har så fint vær🤩
    Har blitt noen tur i nærområde her i Kristiansund også😄 Har også gått en del i serie og filmer ☺️
    Vil ønske dæ ei fin uke videre😁

    1. Fikk mld av en venninne der hvor det sto : < 3 < 3.
      Hva betyr det?
      Ville ikke spørre henne lks.😅😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *