NOEN FAKTA OM MEG

Categories Blogg

🖤 Jeg har vært mer i forhold enn hva jeg har vært singel. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 13 år, og har kanskje vært singel i 2 år til sammen fra da til nå. Det morsomme er at jeg ikke føler meg som en kjærestejente, men jeg er jo åpenbart det??

🖤 Jeg har skikkelig skrekk for å kjøre på vinteren da jeg er livredd for å miste kontroll over bilen. Jeg unngår derfor alltid å være sjåfør med mindre jeg virkelig må. Jeg er også livredd for at dekkene ikke skal være skrudd godt nok på slik at de faller av. Jeg fikk denne skrekken som barn da jeg var vitne til at en annen bil mistet det ene dekket sitt.

🖤 Jeg liker ikke varm drikke, så jeg har aldri lært meg å drikke kaffe. Jeg må derfor drikke Nocco eller annen energidrikk for å klare å våkne på morgenen. Ikkje bra.

🖤 Jeg har alltid vært sånn superavhengig av Pepsi Max, men det siste året har jeg nesten sluttet å drikke brus. Jeg vet ikke om jeg har vokst det fra meg eller hva som har skjedd, men nå velger jeg vann 10 av 10.

🖤 Jeg ELSKER, og da mener jeg virkelig ELSKER rislunsj. Jeg craver det typ hele tiden, og pleier å unne meg det når jeg kjører fra Trondheim til Oslo, eller når jeg sitter å venter på at bilen skal lade.

🖤 Jeg synes ananas var en så fin frukt, så jeg lærte meg faktisk å like det bare for at jeg ville ha en grunn til å kjøpe det. Hvor utrolig merkelig er ikke det? 😂

🖤 For litt over 3 år siden havnet jeg på 22.plass på topplisten inne på Blogg.no, og jeg kan enda huske hvor stolt jeg var. Jeg var faktisk så stolt at jeg begynte å gråte, haha. Det hadde vært en drøm i mange år, så jeg var bare så takknemlig. Jeg lå der bare i en dag, men det gjorde virkelig hele uka mi.

5 kommentarer

5 thoughts on “NOEN FAKTA OM MEG

  1. Skjønner ikke at du sier du jobber så hardt, når bloggen din ikke har noe bra innhold? Du blogger jo bare reklame og sånne ting som er kjedelig? Sjekk andre sine blogger som ligger på topplisten, der ser man faktisk at de jobber «ræva av seg». Det virker som du bare blogger for å ha blogget om du skjønner?

  2. Ikke hør på kommentaren over,Sofie<333 jeg synes det du skriver er interessant:) You go girl!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *