EN SPENNENDE DAG I VENTE

Categories Blogg

Akkurat nå er Elise og jeg på vei til Oslo sammen ettersom at vi reiser til Los Angeles… I MORGEN!! Flyet vårt går såpass tidlig fra Gardemoen, så vi måtte reise en dag tidligere. For min del er det helt greit, for jeg hadde veldig lyst til å tilbringe en dag sammen med Morten før jeg skal være borte i 2 uker. Vi skal sjekke inn på hotell, spise middag ute og dra på kino. Vi har vært alt for dårlig til å gjøre slike ting sammen, så jeg ser  virkelig frem til denne dagen.

Jeg har likevel litt på agendaen før jeg skal møte Morten. Med engang jeg lander på Gardermoen så må jeg stresse til Drammen. Jeg lander litt før 10, og skal være på negletime klokken 11. Etter det så skal jeg i møte med Isabel angående Spraytanhuset, og planlegge litt hva og hvordan vi tenker å gjøre det i Trondheim. Det er utrolig mye planlegging og ting jeg må lære meg. Jeg vet jo bare hvordan jeg styrer min egen bedrift, så dette er nok noe jeg kommer til å lære MYE på.

Jeg har med andre ord en veldig spennende og innholdsrik dag i vente. Jeg kjenner at det skal bli godt å komme tilbake til hovedstaden også. Jeg har jo savnet Sumo og Yummy Heaven så mye, så dere vet hvor dere finner meg i kveld haha.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *