NOEN FAKTA OM MEG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser. HER / Bukse. HER

👧 Jeg er ekstremt konfliktsky, og gjør virkelig alt får å unngå en situasjon som kan skape konflikter/dårlig stemning. I går da jeg skulle sende melding til min tidligere frisør å informere henne om at jeg ble å bytte til en i Trondheim så var jeg livredd. Det er så utrolig teit, for jeg hadde jo virkelig ingenting å være redd for. Guro er jo verden snilleste, i tillegg til at hun selvfølgelig forstår valget mitt ettersom at jeg har flyttet til en annen by. Jeg er bare livredd for å gjøre noen sint eller lei seg lol haha. 

👧 Jeg er egentlig veldig utadvendt, men har blitt litt tilbaketrukken de to siste årene. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor, men jeg har plutselig begynt å bli litt sjenert. Det skal heller ingenting til før jeg synes en situasjon med nye mennesker er “ubehagelig” å være i. Jeg får for eksempel vondt i magen om jeg oppdater at noen står å hvisker og snakker om meg, eller at noen står å stirrer. Før kunne jeg ikke brydd meg mindre, men nå gjør det meg så usikker. 

👧 Da jeg var yngre brukte jeg å lyve om både alder og høyde. Jeg hadde veldig lyst til å være født i 1994 så jeg fortalte alle at jeg var et år eldre enn hva jeg var. Jeg brukte også å si at jeg var sånn 5 cm lavere, akkurat som at ingen oppdaget det lol haha. 

👧 Jeg spiser noe godt hver eneste dag. Enten så er det smågodt, potetgull eller is haha. 

👧 De få gangene jeg sover hjemme alene må jeg alltid ha på lys i gangen og på soverommet når jeg skal legge meg, ellers får jeg ikke sove. Jeg er ekstremt mørkeredd, noe jeg var helt sikker på at det kom til å forsvinne når jeg ble eldre. Det skjedde med andre ord ikke. 

👧 Jeg er en sånn person som alltid drar hjem tidlig fra byen. Jeg klarer sjeldent å være der til det stenger, og får plutselig bare skikkelig nok av alt og alle. Rundt klokken 01.00 frister alltid nattmat og senga mi mer enn alkohol og fulle mennesker. 

5 kommentarer

5 thoughts on “NOEN FAKTA OM MEG

  1. Hei Sofie 🙂

    https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000519/avspiller Håper du kan se denne dokumentarserien til Brennpunkt om griseindustrien i Norge. Noe av det vondeste jeg har sett. Griser er ekstremt intelligente og følsomme dyr, Dere bloggere har en så stor mulighet til å virkelig endre dette en gang for alle.

    “Pigs are actually considered the fifth-most intelligent animal in the world—even more intelligent than dogs—and are capable of playing video games with more focus and success than chimps! They also have excellent object-location memory.” Og har høy emosjonell intelligens og er følsomme. Tortur, mishandling og overgrep mot griser på norsk jord.

    Tusen takk for at du tok deg tid til å lese dette!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *