UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Er du veldig mye høyere enn Andrea?
Nei, jeg er vel sånn 4-5 cm høyere enn henne. 

Hva synes du egentlig om kjæresten til Andrea?
Jeg synes Morten er en kjempefin gutt, og jeg håper virkelig at Andrea passer på han (og motsatt selvfølgelig). Jeg tror de er veldig bra for hverandre, så det er absolutt et forhold jeg heier på. 

Hvem tjente mest av Martine og deg?
Det er ikke akkurat sånn at vi sitter med kalkulator og regner over hvem som har tjent mest, men det er nok helt klart Martine. 

Hvem likte du minst av årest PH-deltakere?
Det vet jeg faktisk ikke, det er både et vanskelig og slemt spørsmål å svare på. 

Er livet før PH noe du kunne gått tilbake til? Hvis du ser vekk fra de nye menneskene du har blitt kjent med?
Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har fått det livet jeg har drømt om så lenge, så nå skal jeg vel egentlig bare forsette med å jobbe hardt. 

Hvor mye koster den Teslaen dere vurderer å kjøpe?
Den koster litt under 700.000. 

Hva har dere tenkt til å pusse opp først med leiligheten?
Nå skal vi male litt, også skal vi få pusset opp og utvidet plattingen vår. Vi har også tenkt å bytte ut vinduer, ytterdør og verandadør, men det blir nok ikke før til neste år.  

Kan dere poste oftere på You-Tube?
Jaa, vi skal begynne å poste mer med engang hverdagen roer seg litt mer. I promise!!

Hva gjør deg lei deg/sint?
Urettferdighet, dyremishandling og når jeg har holdt inne noe alt for lenge. Jeg er dessverre en sånn person som holder noe inne helt til det sprekker. 

Hvem er ansatt i firmaet ditt?
Me, myself and i. 

Hvor er du og hva gjør du på ditt lykkeligste? 
Når jeg er sammen med familie, venner, Morten og Celine. Jeg er også veldig lykkelig når jeg får oppdage verden, og når jeg har det bra inni meg. 

Hvorfor har du enda blogginnlegg og bilder som omhandler tidligere kjæreste?
Det har jo vært en del av livet mitt, så det hadde blitt veldig rart og ikke minst stress å gå langt tilbake i arkivet for å slette innlegg jeg har skrevet for hundre år siden. 

Hvorfor tar du ikke med kommentarer om sex lengre?
Jeg kjenner jeg er veldig over den perioden der jeg snakket masse om sex på bloggen. Det er et tema som er veldig viktig og naturlig å snakke om, men ikke i sammenheng med drøye overskrifter og meningsløse innlegg. Har jeg noe bra å komme med så skal jeg selvfølgelig skrive. 

Har vennskapet til Martine og deg endret seg siden du flyttet fra Oslo? 
Så absolutt ikke. Martine is still my bestfriend <3

Stemmer det at du har gitt ut en sang angående 22.juli?
Nei, det stemmer ikke. Bestevenninnen min har gjort det da, den er utrolig fin. 

Har du blitt kjent med noen influencere i Trondheim?
Jeg kjente jo noen fra før, men har ikke blitt kjent med noen siden jeg flyttet hit. Personlig så føler jeg ikke at det er så mange influencere i Norge, men jeg tar kanskje feil?? haha

Hvor mye fikk du i feriepenger?
Jeg startet AS i år, så jeg tror ikke jeg får noe feriepenger dette året? Jeg vet helt ærlig ikke hvordan det fungerer, men heldigvis har jeg verdens beste regnskapsfører som fikser alt for meg. Ilu

Fikk du skattesmell? 
Nei, det fikk jeg heldigvis ikke. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor redd jeg var, selv om jeg innerst inne visste at jeg hadde satt av nok. 

Når begynner bloggerne?
Det begynner 5 august, så det er absolutt ikke lenge til. 

Er det noen i bloggerne du ikke liker?
Nei, så absolutt ikke. Som jeg har sagt før så synes jeg vi er en veldig bra gjeng <3

Har du sett dokumentaren på NRK om norske grisefarmer? Hva synes du?
Ja, jeg så den med engang den kom ut, og jeg kan vel ikke si annet enn at jeg dessverre ikke er sjokkert. Jeg gråt gjennom nesten hele dokumentaren, og jeg blir så sint hvordan vi mennesker tillater oss selv å behandle dyr. Jeg er bare så forbanna glad for at jeg valgte å nesten kutte ut kjøtt etter at jeg så denne dokumentaren, og nå ble jeg bare enda mer overbevist om hvorfor jeg ikke skal spise det. Jeg håper at det kanskje var flere som fikk opp øynene etter denne dokumentaren, og velger å ha noen kjøttfrie dager i uken. Jeg har også fått en del kjeft fra enkelte for å snakke om det her på mine sosiale medier, da de mener at de ikke er slik norske grisefarmer er. Jeg er nok helt sikker på at ikke alle behandler grisene sine som dritt, men det er jo åpenbart at det er mange norske gårder der ute som ALDRI burde hatt dyr. Jeg er bare så glad for at dette kommer frem i lyset, og jeg håper at dere det gjelder aldri får ha dyr igjen. Skam dere. 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

    1. Regnskapsførere er eget firma som utfører jobb for andre. De har maaaange de fører regnskap for og er jo ikke ansatt hos alle dem! Man leier en tjeneste hos regnskapsfører

  1. Det er viktig å presiserte at denne NRK dokumentaren tar for seg de store avvikene fra norsk svineproduksjon, og det er kjempebra at dette kommer frem i lyset for å kunne endre på det og gjøre en forskjell. Selv er jeg oppvokst på gård og kjenner mange bønder rundt om i landet og kjenner meg IKKE igjen i disse holdningene og måten å drive landbruk på. Dette kaller ikke jeg for å drive med landbruk, dette er dyremishandling. Selv spiser jeg kjøtt, jeg er for det norske landbruket når det drives på en ordentlig og dyrevennlig måte, og håper folk greier å se at dette ikke er forenlig med realiteten av det norske landbruket.

  2. Mattilsynet har avdekket så mange avvik ved sine kontroller også, at det nok dessverre er svært vanlig med griser som har det vondt.. Det er kjempefint at du velger å kutte i kjøttforbruket.. Det burde alle med hjerte på rett sted gjøre 💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *