NOEN FØLELSER SOM GJØR MEG GLAD

Categories Blogg

❤️ Jeg er ordentlig lykkelig for første gang på veldig mange år.

❤️ Jeg elsker de gode rutinene jeg har fått i Tromsø, og det får meg til å føle meg som et litt bedre menneske. Jeg jobber mer, trener mer, er flinkere til å gjøre de tingene som gjør meg glad, setter pris på hverdagen og har gode rutiner når det kommer til søvn.

❤️ Det er desember og snart jul, shit som jeg gleder meg. Jeg har også brukt god tid på årets julegaver, så jeg håper alle blir fornøyde.

❤️ Jeg har fått mye mer troen på meg selv de siste månedene, noe som er så godt å kjenne på. Jeg har blitt mye mer selvsikker på hvem jeg er og hva jeg vil i livet. Jeg har fått mer troen på meg selv når det kommer til jobb, og jeg har sluttet å stresse over ting jeg ikke kan kontrollere.

❤️ Jeg er irriterende positiv for tiden, men jeg elsker det. Jeg tok meg selv i at jeg danset og sang på kjøkkenet her om dagen, og det er noe jeg ALDRI gjør 😂 Jeg fikk typ sjokk over meg selv da jeg skjønte hva jeg drev med, men det er vel bare kroppen sin måte å vise at jeg har det bra for tiden.

Hva gjør deg glad? ❤️

26 kommentarer

26 thoughts on “NOEN FØLELSER SOM GJØR MEG GLAD

  1. Hei, trener du ikke noe? Er sunt og bra for helsen å trene/ være i fysisk aktivitet! Anbefales 😊

    1. Vet du også hva som er sunt og godt? Logge seg av pcen/mobilen de gangene det klør i fingrene dine der du bare må prøve å trykke noen ned. Jeg synes oppriktig synd på deg som går rundt å føler at du må få andre til å føle seg dritt for at du selv skal ha det bedre. Jeg vil derfor anbefale deg tilbake å holde deg i aktivitet, slik at du kanskje ikke bruker så mye tid på pcen og har mer tid til å bli et litt bedre menneske! Anbefales 😊

      1. Hei, du tok deg tydeligvis veldig nær av det jeg skrev. Var virkelig ikke meningen å få deg til å føle deg drit. Jeg føler meg absolutt ikke bedre av å trykke ned andre, så trist at du satt igjen med det inntrykket, da jeg ikke helt forstår hvorfor. Jeg stilte deg kun et spørsmål og ville fortelle at det er bra å trene, noe det faktisk er! Så hvorfor det skulle få deg til å føle deg drit forstår jeg virkelig ikke.
        Ha en fin kveld! Ingen grunn til å angripe meg på den måten.

        1. Du forstår ikke hvorfor? Du spør om jeg ikke trener på et innlegg der jeg har lagt ut et bilde av meg selv i bikini. Det er åpenbart hvor du ville med den kommentaren, og si noe annet nå blir for dumt.

        2. Hvordan mener du hun skulle tatt denne kommentaren? Innlegget har et bilde av kroppen hennes og du spør om hun ikke trener? Dummeste motsvaret jeg har lest i år tror jeg.

          Gjør som Sofie svarer, vær i aktivitet selv fremfor å kommentere nedlatende til andre mennesker.

          Ps: Har du fulgt henne vet du at hun trener så og si hver eneste dag, det trenger ikke bety at alle som er sunne og holder seg i aktivitet skal ha store muskler eller en viss kroppsform.

          Du er nydelig Sofie ❤

    2. Om du følger Sofie ser du vel at hun trener omtrent hver eneste dag så det er ganske åpenbart at du bare er her for å trykke ned noen.

      Sier som Sofie, legg vekk pc/mobil å fokuser på det selv. Ikke bra å drive på slik du gjør

    3. Okey, æ må bare flire 😂

      Du ser no vel sjøll at ho træne så og si kvææææær dag, å da trængdu ikje og spør om det 🙂

  2. Hva gjør du egentlig med håret? Har du tape extentions? Isåfall hva er prisen for det første gang, og å heve dem + farge korrigering?
    Du er nydeliiiig, og har lurt på dette lenge, uten å finne svar🤭

  3. Hei Sofie!
    Det er veldig synd og trist at du får sånne udugelige kommentarer som dette, jeg blir lei meg på dine vegne.

    Om jeg skal komme med ett forslag så tror jeg du bare skal slette og blokkere disse kommentarene, vier du dem oppmerksomhet så frister det andre til å legge inn tilsvarende.
    Det sier seg selv av dette er umodne mennesker som står bak disse og de trenger man ikke høre fra 🙂

  4. Nice ♥️

    Det som gjør mæ gla e og Danse og synge ute ætter hovedveien, sæntrum, parken, gata og alle steda dær det e masse folk, da får æ ruuch i heile kroppen og det gjør no me heile mæ, sykt deilig 🙂 Da gjør æ det i 6-9 tima kvær gang æ gjør det ♡♡ Anbefales videre !

  5. Å førræsten bikinibilde ditt hær inne passa inn me tæksten øverst, så æ skjønne godt koffer du valgte det 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *