JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Hvor i Tromsø bor du?
Jeg bor ved Tromsdalen/Kroken.

Hvorfor tok du valget med å flytte til Tromsø?
Jeg har lenge hatt et stort ønske om å reise verden rundt, men så har jeg alltid funnet meg nye grunner til å “ikke gjøre det”. Jeg fikk meg kjæreste, kjøpte leilighet og jobben min var her i Norge. Jeg har alltid fått veldig motstand de gangene jeg har snakket om at jeg har hatt lyst til å reise, for veldig mange mener at det ikke er bra for jobben og merkevaren min da annonsører vil ha “innhold fra Norge”. Jeg derimot tenker helt annerledes, og at det bare kan bli bra, morsomt og ikke minst inspirerende å følge noen som gjør noe nytt. Jeg kan jo ta med meg jobben hvor som helst, så om jeg blogger eller legger ut YouTube-videoer fra Norge eller Bahamas så har det på en måte ikke noe å si. Annet enn at jeg kan lage bedre innhold på Bahamas 🤪 Jeg bestemte meg derfor for å følge min aller største drøm, så jeg kvittet meg med alt for å reise. Jeg skal derfor bruke Tromsø som en base de gangene jeg er hjemme 💕

Skal du legge ned bloggen? 
Nei, det skal jeg ikke. Jeg har vært veldig demotivert det siste året da det ikke har skjedd så mye som har vært verdt et blogginnlegg, men jeg skal nå begynne å satse for fult igjen. Det kommer derfor til å komme to blogginnlegg hver eneste dag, så jeg håper selvfølgelig at det er noe som gjør dere glade 😍 Tenk dere alle de morsomme blogginnleggene med engang jeg kan reise igjen, det kommer til å bli så bra.

Er det noen kommentarer som har gjort deg usikker på deg selv?
Etter å ha blitt fortalt i tre år at jeg har hatt flat rumpe så hadde jeg løyet om jeg hadde sagt at det ikke har gått innpå meg. Det har ikke bare vært en eller to kommentarer her og der, men det har vært mange over flere år. Jeg tror nok at de fleste forstår at når man blir fortalt den samme tingen over flere år, så er det vanskelig å ikke ta det til seg.

Hva pleier du å spise til frokost?
Havregrøt med mandelmelk, vegansk proteinpulver, sjokoladepålegg og skogsbærblanding.

Visst du skulle vært med på et realityprogram, hvilket?
Jeg som elsker dyr og gårdslivet kunne lett tenke meg å være med på Farmen, det hadde vært så koselig 😍

Hva savner du aller mest med å være i et forhold?
Det må nok være all den kosen man har i et forhold. Filmkvelder, digge middager og ikke minst å sove sammen med noen. Det er jo virkelig det aller beste.

Teller du kalorier?
Nei, nei og enda mer nei.

Hvilken type modell har du på bilen din?
Jeg har en Porsche Macan.

Hvilke nettsider besøker du daglig?
Blogg.no, min egen blogg, hotmail.com, VG, Facebook & YR.

Hvilke blogger savner du?
Jeg synes at Sophie Elise, Annais og Andrea Badendyck kan komme tilbake for fult. Det gir meg så nostalgi fra da jeg var ungdom, og jeg savner flere av de gamle bloggene 🥺

Kan du starte Podcast?
Jeg har veldig lyst, og det har vært i planene ganske lenge å skulle starte en. Vi får se hva 2021 bringer <3

Hvordan redigerer du bildene dine?
Lightroom, også har jeg kjøpt et filter som heter “Bali Breeze” som jeg bruker på så og si alle bildene mine.

Hvorfor har du ikke datet noen i Tromsø enda?
Jeg må jo først og fremst møte noen, men så er jeg også veldig skeptisk til å møte noen her. Tromsø er en veldig liten by, så dere kan tro det lett oppstår diverse snakkiser. Jeg føler også at det er sånn at om du begynner å snakke med noen, så kjenner du 100% en eller annen som har vært med den personen tidligere :))) haha…

Hvilke parfymer bruker du?
Denne

Hvor høy er du?
Jeg er 172cm.

Favoritt-foundation?
Jeg bestemte meg nylig for å teste ut en ny, og jeg er nå helt frelst. Det er seriøst en av de beste jeg noen sinne har prøvd, og du finner den HER ❤️

Snakker du med noen av eksene dine?
Nei, det gjør jeg ikke. Det er ikke noe drama om noen skulle tro det, men livet går omsider videre og man har vel ikke så mye å snakke om? 😅

Liker du at fremmede kommer bort til deg på gaten for å snakke/ta bilder?
Selvfølgelig!!! ❤️ Det er så hyggelig å møte dere som følger med, støtter og heier.

Kunne du tenkt deg å være med på Love Island?
Ikke akkurat nå, men kanskje den dagen jeg finner ut at jeg er klar for å gå inn i et nytt forhold ❤️ Samtidig så vet jeg ikke om jeg noen gang har lyst til å finne kjærligheten på TV, og at det er så mange som vil være involvert i min eller vår reise. Jeg har hatt et offentlig forhold før, og det er noe jeg ikke er så gira på å gjøre igjen.

Er du døpt?
Ja, det er jeg. Jeg ble faktisk ikke døpt før jeg var nærmere fem år gammel, og jeg sa vel noe som at jeg ikke ville da presten spurte om “barnet skulle døpes” haha.

Har du noen gang angret på at du var med på Paradise Hotel?
Nei, det har jeg ikke. Det er helt sykt å se alt som skjedde i ettertid, og hvor mange fine og ikke minst kule opplevelser jeg fikk av å være med. Jeg hadde jo heller aldri blitt kjent med hverken Martine, Andrea eller Kevin om jeg ikke hadde dratt, så jeg er evig takknemlig for at jeg tok den avgjørelsen for fire år siden.

Hva tror du moren din hadde sagt om du valgte å bli sammen med en eks?
Jeg tror nok det spørs litt på hvem jeg hadde blitt sammen med igjen, men jeg vet også at mamma hadde støttet meg så lenge jeg hadde vært bestemt på at det hadde vært det riktige for meg.

Hvordan skal du gjøre det med produkter til samarbeid når du er ute å reiser?
De gangene jeg er i Los Angeles kan jeg få ting tilsendt til Nina sin adresse, men utenom det så må det nok være planlagt på forhånd slik at jeg kan ta det med meg i kofferten <3 Bruker man litt tid på å planlegge så er alt mulig, og jeg ser ikke på det som et problem i det hele tatt.

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *