NOEN FUN FACTS OM OSS

Categories Blogg

Etter Paradise Hotel så fikk jeg ofte kommentarer om at jeg blogget alt for mye om Morten, noe jeg kan si meg veldig enig i. Jeg var nyforelsket og det var mye jeg ønsket å dele med dere. Etter at jeg fikk erfare hvor kjipt det kan være å ha et offentlig forhold valgte jeg å ikke dele så mye privat og rett og slett “fjerne” Morten litt fra bloggen. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele litt om oss igjen, med å ha noen fun facts om forholdet vårt. 

♥ Morten og jeg deler en felles interesse jeg er 100% sikker på at jeg aldri har fortalt dere. Siden jeg var ganske ung har jeg drømt meg bort i eldre boliger på finn, som jeg selv kunne pusset opp å solgt videre. Jeg er veldig sikker på at jeg en gang i fremtiden vil drive med kjøp og salg av bolig, det er jo så gøy og ikke minst spennende. Vi har akkurat funnet en villa som ligger i…. TROMSØ av alle steder, haha! Den er såå fin på utsiden, men ser helt jævlig ut på innsiden. Vi har drømt oss helt bort i hvordan vi kan pusse den opp, så om noen har ca 15 millioner å låne oss, rop ut 😀

♥ Det er Morten som lager mest mat av oss to da jeg virkelig ikke liker å lage mat. De gangene jeg er alene spiser jeg enten knekkebrød, vegetarpølser eller grøt fra fjordland for at det er enkelt å lage haha.

♥ Vi sliter heldigvis ikke med sjalusi i forholdet vårt, noe jeg er evig takknemlig for. Jeg tror ikke vi hadde klart å få det til å fungere etter PH om en av oss hadde vært skikkelig sjalu. Jeg har ikke telling på hvor mange jenter som har prøvd seg på Morten rett foran meg. De har prøvd å twerke, kysse, holde hender og sitte på fanget hans haha. Åååh jenter <3 vi er så gode mot hverandre, gutter har SÅ mye å lære ;pppp

♥ Morten er den av oss som er fornuftig med penger, jeg har virkelig noe å lære av han haha.

♥ Selv om ikke Morten synes at bloggen alltid er like kul (spesielt ikke på ferie da store deler av tiden vår går bort til akkurat det) så er det på grunn av den at han oppdaget sin interesse rundt film og foto. Jeg hater at jeg ikke har lagret noen av de første bildene Morten tok av meg, for de var helt katastrofe. Han var ikke flink med hverken foto, film eller redigering helt frem til han begynte å ta bilder til både Andrea og meg. Det er utrolig morsomt å se hvor mye han har utviklet seg og hvor mye han faktisk elsker å  holde på med det. Han har blitt sååå flink! Bare hyggelig ♥♥♥

♥ Vi krangler sjeldent, men vi kan diskutere som et gammelt ektepar. I dag hadde vi en skikkelig diskusjon om hvem som skulle ha det beste solariumet haha.

1 kommentar

1 thought on “NOEN FUN FACTS OM OSS

  1. Du SUGER med sminke, beklager å si det, men det så helt jævlig ut på bildet av deg og Morten med trutmunn……. Eyelineren ser 5 dager gammel ut og bryna???? Du tegner de som en nybegynner i 6 klasse. Øyenskyggen var også forferdelig her, ser ut som et barn har lekt seg med et fra lekebutikken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *