NOEN HØSTFAVORITTER FRA NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Er det bare jeg som virkelig elsker høsten? Jeg er jo helt klart et sommermenneske, men jeg synes høsten nesten er like bra. Store gensere, høye boots, strømpebukser, skjerf, kåper and you name it. Jeg ELSKER høsten, og kan virkelig ikke vente til alle de fine fargene i naturen, sene filmkvelder med god mat, tente lys og en film/serie. Det kribler i magen av å tenke på det, og jeg har allerede funnet så mye fint på Nelly ❤️ Ååh som jeg gleder meg.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Jakke HER 

Sett HER 

Jakke HER 

Topp HER 

Topp HER 

Bukse HER 

Kjole HER 

Veske HER 

Sett HER

Bodysuit HER

Jakke HER

Jakke HER

Kjole HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *