NOEN LITT FOR PERSONLIGE TANKER

Categories Blogg

❤️ Jeg er jo en kontrollfreak, så det å ikke vite når jeg kan begynne å planlegge alt jeg egentlig skulle gjøre dette året stresser meg. Jeg synes det er så utrolig frustrerende å ikke vite når jeg vil kunne reise til Los Angeles på besøk til Nina igjen, eller hvordan neste år kommer til å se ut for meg. Jeg vil bare ha tilbake hverdagen NÅÅÅ!!!

❤️ Jeg vet ikke hvor godt jeg har av dette “være singel for alltid” opplegget mitt, for jeg begynner å bli skremmende sær. Jeg er så redd for at jeg kommer til å bli så sær at jeg aldri kommer til å finne meg noen, for at jeg skremmer bort alle sammen. Jeg kan finne på å henge meg opp i hvordan folk skriver, eller hvilke type smileys de bruker. Jeg har vel egentlig siden jeg ble singel kun snakket med gutter som er litt eldre enn meg, og jeg merker for at vi kommer fra en annen “sosialemedier generasjon” haha. Jeg vet at jeg er sykt sær som henger meg opp i hvordan noen skriver, men sånn har jeg altså blitt.

❤️ Det har vært en gutt i Los Angeles som jeg alltid har synes vært veldig kjekk, og vi har hatt en så god tone. Det har selvfølgelig kun vært vennskapelig siden jeg har vært i et forhold, men nå som jeg er singel så har han selvfølgelig fått seg kjæreste 🥺 buhu.

❤️ Hva tenker dere er en bra første date? Jeg er så livredd for klein stemning, så jeg tør for eksempel ikke å møte noen over en middag. Som dere vet så har jeg ikke akkurat så mye erfaring med dating ettersom at jeg har vært i forhold siden jeg ble født, MEN HVA GJØR MAN?? Jeg synes alt er kleint så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal tørre å møte eller bli kjent med noen ny??😂

❤️ Jeg fant ut at en gutt som nylig begynte å ta kontakt med meg er så og si i et forhold. Er ikke det veldig spesielt? Nå har det ikke vært noe flørting at all fra min side, men jeg skjønner bare ikke hvorfor noen tar kontakt med andre jenter om de har noen de er seriøse med? Så utrolig usjarmerende, og alt jeg har å si er “thank you, next”.

❤️ Jeg savner å ha noe å se frem til, og håper så inderlig at jeg etterhvert kan booke meg en billett et eller annet sted. Jeg har aldri før gått så lenge uten å reise, noe som selvfølgelig merkes på både motivasjon, inspirasjon og min egen lykke. Jeg lever jo virkelig for å reise, selv om jeg har lært meg å sette pris på hverdagen også. Det har jo vært viktig å holde seg hjemme dette året, men jeg kan virkelig ikke vente med å booke en flybillett, sitte på flyet, kjenne varmen på kroppen og dra på en skikkelig ferie igjen 😭 Ååh jeg gråter av bare tanken.

4 kommentarer

4 thoughts on “NOEN LITT FOR PERSONLIGE TANKER

  1. Hei. Jeg forstår deg når det gjelder å date noen, har ikke mye erfaring med det selv. Mener man må kunne treffe den man vil date med et åpent sinn, uten noe form for press. Viktig å møtes en plass som føles avslappet for begge. Mulig spasere en tur før man går på en restaurant, mener det vil gjøre daten lettere og man kan slappe av.

    Må si at det er mange menn som er litt egoistiske og ikke respekterer kvinner, derfor så er det menn som dater andre kvinner, selv om dem har kjæreste. Jeg mener det er respektløst for den dem er sammen med. Og det er ikke pent gjort mot den de flørter med. Viser bare at dem er ikke til å stole på.

    Ja jeg føler med deg i disse korona tider. Har selv lyst på varme. Håper pandemien er under kontroll snart. Og at man kan begynne å reise. Skulle ønske jeg hadde kjæreste som jeg kunne reist på en romantisk tur med.

    Ønsker deg det beste. Klem fra meg til deg.

  2. Har du fått regulering? Ser storyene dine på snap og du smiler litt annerledes enn vanlig!.. Eller er det noe som plager deg?

  3. Jeg tror det er kjempeviktig at vi lærer oss å sette pris på andre ting enn å reise verden rundt med fly. Vi kan ikke fortsette å reise på samme måte som vi har gjort. Det er uansett kun en bitteliten andel av verdens befolkning som er privilegerte nok til å reise på denne måten også, så det er jo strengt ikke noe særlig synd på oss. La oss lære oss å finne glede i andre måter å oppleve verden på!

    Jeg synes det er så rart at alle er så opptatt av at vi skal raskest mulig “tilbake til normalen”, når det var nettopp den normalen som skaffet oss dette problemet. Forbruket vårt fungerer ikke, det må vi snart innse…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *