HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Naturen i Tromsø er virkelig noe for seg selv.

Ishavskatedralen er blå under adventstiden, hvor koselig er ikke det? 🥺

Jeg startet selvfølgelig helgen på treningssenteret.

Etterfulgt av cardio opp sherpatrappa, se så fint 😍

💕💕💕

Senere på dagen sjekket jeg inn på Thon Hotell Polar som hadde lagt igjen en velkomstgave til meg, ååh ❤️

Se så hyggelig 😍

Jeg fikk også et stort rom med sittegruppe, love it!

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

Senere på kvelden dro vi på “du verden”, en restaurant jeg virkelig vil anbefale på det aller sterkeste.

Outfiten min er fra Chiquelle 💕

❤️❤️❤️

Fine Tromsø 💕💕

Pasjonsfrukt-drink som vi kjøpte på Solid, anbefales!

På lørdagen dro vi på Selfie konditori, anbefales på det sterkeste 😍 Så Instagramvenlig.

Mmmmmm

Altså se på dette 😍

Drinkzzzz

❤️❤️❤️

💕💕💕

Fine Pernille ❤️❤️❤️

😘

Rett fra drinks til hvalsafari 😂

Se så fint!!

❤️❤️❤️

Nyydelig

Hva gjorde du i helgen? <3

9 kommentarer

9 thoughts on “HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

      1. Hvordan styrketrening trener du? Kan du legge ut planen din? Mange bloggere som gjør det. Gøy å følge med på:)

  1. Ett spørsmål ->

    Dæm matan du si e namnam hær oppe, har dæm kake, muffins og mer eller bare kake eller middag også ? <3

  2. Ååå så herlig 🥺 Savne virkelig Tromsø å har brukt å dra dit som en førjuls tradisjon men ikke blitt noe i år naturlig nok pga Corona….

    Men vet du kor trygt det e å dra dit nå? Har så lyst å gå opp sherpatrappa å dra til Polaria blant annet ❤️ Trømsø e favorittbyen min i Nord-Norge 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *