NOEN TANKER

Categories Blogg

♥ Selv om jeg savner både rutiner, Morten og Celine så er jeg virkelig ikke klar for å reise hjem. Ikke bare elsker jeg å reise, men jeg elsker også Monaco. Jeg får så mye inspirasjon og motivasjon av å være her, i need to go back soon! 

♥ Selv om jeg aldri hadde orket at Morten skulle holde på slik, så må jeg virkelig skryte av hvor gentlemen mange av guttene/mennene her er. I går fikk jeg for eksempel ikke helle i mitt eget vann, og det er alltid noen som åpner dørene for oss. Jeg liker å gjøre disse tingene selv, men det er bare så sykt fascinerende å se hvor annerledes det kan være bare en liten flytur unna.

♥ Selv om jeg gruer meg til å komme hjem til kulde igjen, så skal jeg bare være hjemme i en måned før jeg reiser til Los Angeles og Vegas, WUUHUU!! Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli lei av LA? Kanskje når jeg nærmer meg 40, haha! 

♥ Det er bare to måneder til Morten og jeg flytter til Trondheim. Skal jeg være helt ærlig med dere så gruer jeg meg litt, for det er jo alltid skummelt med forandring. Jeg er veldig spent på hvordan det vil bli for Morten sin del, og om det vil funke å bo i en annen by enn Oslo med tanke på jobb. Kjenner jeg oss rett så vil vi nok finne på noe nytt etterhvert, vi kan jo tross alt ikke gro fast helt enda. 

♥ Jeg har så lyst på en til hund, samtidig som at jeg har lyst til å reise. Jeg vet vel egentlig svaret, men jeg er likevel nær på å kjøpe en til nå som vi skal flytte til Trondheim. Jeg vil få en mye roligere hverdag, og jeg har alltid noen som kan passe. Men åååh! Jeg får holde meg et par år til haha. 

♥ Jeg vet ikke hva det er med Martine og meg, men vi opplever alltid så mye sykt når vi er ute å reiser sammen. Det har skjedd et par ting på denne turen som fortjener en storytime, haha! 

♥ Jeg begynner å bli skikkelig lykkelig igjen dere, og jeg kan virkelig ikke beskrive hvor bra det føles. Jeg hadde jo en veldig tøff avslutning på 2018, så jeg er veldig klar for et bedre år. Jeg har jobbet mye med selv de siste månedene, og tatt tak i ting som jeg har hatt hengende over meg i mange år. Jeg har enda et stykke å gå, men så lenge det går fremover så er jeg fornøyd. Livet smiler!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *