DEN BESTE BURSDAGSGAVEN

Categories Blogg

Dere forstår sikkert allerede hva som skjer ved å se bildene over her? hehehe.. KEVIN KOMMER TIL OSLO I HELGEN FOR Å FEIRE BURSDAGEN MIN ♥♥♥♥ Jeg kunne virkelig ikke fått en bedre bursdagsgave, for herregud som jeg har savnet han. Kevin har jo vært veldig opptatt de siste månedene, så selv om det har vært kjipt så har jeg forstått at han ikke har hatt tid til å komme til Oslo. Dere kan derfor tro at jeg ble glad da Kevin sendte meg melding om at han hadde booket flybilletter hit denne helgen. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å se my bestfriend again, åååh <3 

3 kommentarer

3 thoughts on “DEN BESTE BURSDAGSGAVEN

  1. Så koselig! Kan du spørre kevin hvorfor han ikke er aktiv på insta hahah? Han må bli aktiv igjen!! Elsker bloggen din💚

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *