NOEN TANKER

Categories Blogg

💭 Har dere noen ganger tenkt over hvor mange merkelige guilty pleasure man egentlig har? I skrivende stund er klokken 01:12 og jeg prøver å jobbe samtidig som at jeg ser på Ex on the beach Sverige haha. 

💭 I dag skal jeg endelig få kjøpt inn maling til leiligheten slik at vi slipper å stresse med det når mamma kommer. Jeg hadde egentlig bestemt meg for St Paul Blue, men nå vurderer jeg Oslo som tydeligvis skal være ganske fin. Alt kommer faktisk an på hvilken farge som passer det blå skapet mitt best, da det er veggen den er ved som skal males. 

💭 Som dere vet så var jeg veldig redd for å flytte til Trondheim på grunn av Morten. Jeg var så bekymret for at han ikke skulle trives, men hittil så har det gått utrolig bra. Jeg begynner nesten å lure på om Morten kommer til å trives her mer enn meg hahah. 

💭 Her om dagen så sendte Julie meg et minne fra Facebook der hun hadde tagget mitt meg på Instagram. Jeg hadde faktisk helt glemt det, men jeg har tydeligvis byttet brukernavn. Det er kanskje like greit, for det var jo ikke akkurat veldig kreativt det jeg hadde tidligere. 

💭 Beklager for at det blir mye snakk om bloggerne akkurat nå, men jeg har holdt det hemmelig så utrolig lenge at det føles så deilig å ENDELIG kunne dele det med dere. Jeg er så utrolig spent på denne sesongen, og det er så utrolig mye morsomt dere kommer til å få være med på. New York sammen med Ingrid, Los Angeles med jentene, budrunde, flytting, bursdagsfeiring og masse moro. 

💭 Gjett hvem som allerede har lyst til å reise? Jeg må likevel prioritere leiligheten og sparing nå, så skal Morten og jeg ha en skikkelig fin ferie sammen etter sommeren. Det er så utrolig mye som skjer fremover, så vi rekker uansett ikke en reise før september. 

💭 Jeg kan ikke få sagt det nok, men jeg er bare så evig takknemlig for alt jeg har i livet mitt. Jeg er så heldig, og jeg kunne virkelig ikke bedt om noe bedre. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *