PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Blogg

Bakgrunnsbildene mine, me and Ariana Grande <3 <3 <3 hahah lol 
Jeg innså nå at jeg kanskje hadde litt for mange apper??? Det er vel kanskje på tide å slette noen, for jeg kan garantere dere at jeg ikke bruker 90% av de engang haha. Apropos apper, dere må laste ned “choices”, det er et så morsomt spill.  
Jeg har ikke akkurat en veldig spennende toppliste på Snapchat da den er relativt lik som alle de andre gangene. Om noen lurer på hva meldingene til høyre handler om så er det jeg som sender masse søte hunder til Morten. Jeg fikk kanskje ikke helt den responsen jeg ønsket, men blir vi boende her noen år fremover så er det bare å skaffe en liten venn til Celine <3

6 kommentarer

6 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

  1. Jeg anbefaler «episode» istedenfor «Choices» siden episode har mer enn bilde og tekst i spillet😃😌 meget tidsfordriv og hekta 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *