NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

Categories Blogg

🌸 Jeg har lengtet skikkelig etter å reise den siste tiden, og kjenner på et så stort savn. Jeg regner nok med at jeg ikke er alene? Jeg kan se for meg hvor kaos det kommer til å bli med en gang ting er tilbake til normalen, men det er virkelig bare bra for alle selskapene/bedriftene som har slitt dette året med tanke på turisme. Jeg har måtte gå mange runder med meg selv dette året for å endre helt tankegang, og det hjalp veldig mye for min del å være litt i Trondheim, Oslo og nå Tromsø. Det hjelper noen ganger bare med en liten forandring, så det anbefales om du er en av de som holder på å gå på veggen. Jeg vil seriøst anbefale Tromsø på det sterkeste, for det vil virkelig være en unik opplevelse. Naturen her er ubeskrivelig, og det er seriøst så mye moro man kan finne på. Vanligvis er det jo stappfullt med turister her på denne tiden, så jeg tror nok både hoteller, butikker og de som arrangerer aktiviteter har godt av litt turisme <3

🌸 Jeg er en av de som tror veldig på “law of attraction” og om du synes det er interessant eller er litt nysgjerrig så anbefaler jeg på det sterkeste å se på “The Secret”. Jeg henger nok veldig etter for mange, men jeg vet også at det er flere som ikke har sett filmen eller lest boken. Du finner filmen på Netflix btw ❤️

🌸 Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har vært skeptisk til å flytte hjem igjen ettersom at jeg ikke har bodd her på veldig mange år. Det er jo en stor overgang når man går fra å ha bodd alene i så mange år, til å plutselig bo sammen med foreldre igjen. Jeg må likevel si at det har gått overraskende bra, og dette er nok den siste gangen der jeg bor hjemme sammen med mamma, så det er viktig å bare nyte den tiden vi får sammen.

🌸 Apropos å bo hjemme, hvordan har man egentlig noe form for privatliv? Nå er jo ikke akkurat jeg den som dater mest, men jeg klarer ikke å se for meg at jeg kunne innledet et forhold med noen så lenge jeg bor hjemme. Jeg kan jo selvfølgelig dra på besøk til han, men samtidig så virker det litt stress og alltid måtte besøke en annen… Det er kanskje bare jeg som er sær 😅

🌸 Jeg skulle egentlig feire Halloween i Oslo, men jeg bestemte meg for å være her i Tromsø istedenfor. Nå som jeg omgås mer sammen med familie, så ønsker jeg ikke å oppsøke steder med alt for mye smitte. Jeg har derfor blitt invitert på et vors her sammen med noen venner av meg, så det blir moro!! Jeg gleder meg veldig til å vise dere kostymet mitt 😍

🌸 Jeg begynner å merke at mørketiden sniker seg innpå, for shit så trøtt jeg er. Jeg er ikke vandt til så korte dager, så jeg vet at det kommer til å bli en overgang for meg. Jeg håper bare det ikke preger meg for mye, for jeg har så mye jeg må jobbe med for tiden. Jeg har derfor ikke tid til å være trøtt døgnet rundt, haha.

6 kommentarer

6 thoughts on “NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

  1. Har du kjøpt kostyme på nett eller har du funnet en plass i Tromsø som selger?😁 Bor selv i Tromsø, og lurer på om det er for sent å bestille.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *