FEM SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hva er den verste daten du har vært på?
Jeg har kun vært på date med kjærestene mine, og det er jo veldig begrenset hvor kleint eller kjipt det kan være. Jeg har i alle fall ikke hatt noen kleine opplevelser på date, men bestevenninnen min ble en gang sittende ved siden av eksen da hun var på sin første date med en ny fyr. Det må jo ha vært ganske grusomt 😅

Hva er den kleineste tingen du har gjort foran noen du liker?
Jeg klarte ikke bare en, men TO ganger å prompe foran eksen min da jeg sov. Jeg vet mange ikke ser på det som en big deal, men jeg synes det er kjempeflaut å prompe foran andre. Jeg gjør det ikke foran mamma en gang, og prompen min var så høy at jeg våknet av den 🥺😂 Det verste er vel kanskje at jeg løy i over et år før jeg klarte å innrømme at det var en promp og ikke magen min som jeg prøvde å overbevise han om.

Er det noe ved livet ditt du vil endre?
Det eneste jeg vil er å komme meg til LA/New York, men utenom det er jeg så er jeg veldig fornøyd og ikke minst takknemlig med livet mitt. Jeg er på et veldig godt sted akkurat nå, og jeg ville ikke byttet det ut mot noe som helst <3

Kunne du noen gang datet to personer samtidig om du ikke hadde blitt fersket?
Nå er jeg jo veldig singel av meg, så jeg må jo ærlig innrømme at jeg helt sikkert kunne gjort det. Jeg vet ikke om jeg kunne datet to samtidig, men jeg kunne lett flørtet og snakket med flere. Jeg skal jo være yolo singel4life nå xD

Har du noen gang sendt et lettkledd eller nakenbilde på Snapchat?
Ja, jeg har sendt bilder til gutter jeg har hatt et nært forhold til. Det skal sies at det er veldig mange år siden nå, og at jeg aldri ville sendt slike bilder igjen. Er det først ute på nettet så kan det ende opp med å være der for alltid, og du vet aldri hva vedkommende kan finne på å gjøre. Jeg har hørt alt for mange historier der nære har spredt bilder som ikke er innafor, og man vet jo faktisk aldri hvem man faktisk kan stole på.

4 kommentarer

4 thoughts on “FEM SPØRSMÅL & SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *