NOEN TANKER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lignende jakke. HER / Lignende genser. HER / Bukse. HER / Boots. HER

♥ Jeg innså vel etter bilde nummer en at jeg kanskje må begynne å smile liiiiiittt mer på bilder haha. Jeg synes det er fint å smile, men jeg synes også det er fint å ikke smile om det gir mening? Jeg tror nok likevel at jeg må gå for bilder der jeg smiler litt, for nå var jeg nesten litt skummel 🙁

♥ Jeg må reise til Los Angeles asap, I miss the city and Nina soo much. Det blir vel kanskje ikke Los Angeles med tanke på at Nina nå har flyttet til Vegas!

♥ For første gang på veldig lenge så har jeg faktisk valgt å slette et par stykker på Instagram og det føltes SÅ befriende. Det er et par profiler som har vært veldig inspirerende for meg i mange år, men den siste tiden har jeg følt at det kun har gitt meg stress og litt dårlig selvfølelse. Jeg valgte derfor å fjerne profilene, for hvorfor skal jeg følge noe som ikke får meg til å føle meg bra?

♥ Morten og jeg har blitt enige om at vi må bli flinkere til å gjøre fine ting for hverandre, dra på flere dates og gjøre mer av det vi gjorde helt i starten. Han var derfor veldig søt i går å sto opp før meg for å lage frokost, vasket nesten hele leiligheten og lagde middag til meg. Jeg vet ikke med dere, men jeg blir skikkelig lykkelig av disse “små” tingene i hverdagen. Lucky me ♥

♥ Det er bare to dager til Morten og jeg reiser sammen med “Norwegian Ghost Hunters” for å “jakte” på spøkelser, og jeg kjenner at jeg begynner å grue meg skikkelig. Det skal sies at jeg KUN gjør dette for YouTube, for jeg er jo livredd for at jeg skal få med meg et spøkelse på kjøpet. Jeg vet faktisk ikke hva jeg gjør om det plutselig begynner å spøke i leiligheten vår hahah 🙁 Jeg er jo veeldig overtroisk som dere vet, så jeg er både redd og nysgjerrig på en og samme tid. Jeg tror og håper at det blir en spennende opplevelse, det var i alle fall kjempekult å følge med Jocke & Jonna da de gjorde det samme.

♥ Jeg har bare blitt mer og mer innstilt på at 2019 skal bli året der jeg skal prøve så godt jeg kan å fokusere på det positive, uansett hvilken situasjon jeg havner i eller hvilke mennesker jeg møter på. Jeg sitter selvfølgelig ikke å sier at jeg aldri skal være negative for det er vel umulig, men jeg skal prøve å tenke så positivt som overhodet mulig. Jeg skal ikke la ting jeg ikke kan kontrollere går for innpå meg og jeg skal slutte å bry meg så mye om hva alle andre tenker. Jeg er dessverre litt for opptatt av hva andre tenker om meg, noe som gjør at jeg til tider ikke føler at jeg kan være meg selv.

♥ Jeg har lenge hatt skikkelig lyst til å møte dere som leser bloggen min og føler meg på mine andre sosiale medier, så det er absolutt noe jeg håper å få til i løpet av 2019. I love you guys ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Ser ut som du har masse rynker og bruker masse sminke i det siste hvis du kan merke til det ? Zoom inn på bildene dine. Ser ut som 2 kg sminke med masse sminker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *