JEG ER LIVREDD

Categories Blogg

Akkurat nå sitter Morten og jeg i bilen på vei til Stavanger. Som jeg allerede har fortalt dere så reiser vi sammen med Norwegian Ghost Hunters for å spille inn en helt syk YouTube video til dere. Jeg hadde nok aldri gjort dette om det ikke var for at vi skal prøve å skape noen kule videoer, for jeg er LIVREDD!!! haha. Jeg elsker å se slike videoer selv, så jeg håper at det skjer litt denne helgen som vil bli spennende å dele videre.

Jeg vet ikke om det er redselen min eller at jeg er syk, men jeg endte opp med å nesten ikke sove i natt for at jeg måtte spy flere ganger haha… Jeg begynte å bli dårlig under prisutdelingen på Vixen i går, så det var et par sekunder der jeg vurderte å dra hjem. Det skal sies at Vixen var mye bedre i år enn hva det var i fjor, men jeg kjenner likevel at det ikke er helt min greie. Jeg føler meg bare så liten, dum og ubetydelig. Jeg går liksom fra å være skikkelig utadvendt til å bli ekstremt innadvendt, så jeg tror nok at jeg vil holde meg hjemme neste år. Vixen er nok ikke min greie, og jeg tenker at det er helt greit.

Jeg synes likevel at det var mange flotte mennesker som vant prisene i går, så det var absolutt vel fortjent. Nå skal jeg sove litt ettersom at jeg ikke fikk nok søvn i går. Vi snakkes i Stavanger ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG ER LIVREDD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *