NOEN TING DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

Categories Blogg

❤️ Jeg har samlet på Disney filmer i mange år, så jeg har en hel ekse med masse DVD-er.

❤️ Dette er jo noe kanskje mange av dere vet, men jeg tar veldig mange av valgene mine på impuls. Jeg er en sånn person som går etter de tingene jeg har lyst til, og må ofte ikke tenke meg om mer enn en gang før jeg hopper ut i det.

❤️ Jeg er nærsynt, og må bruke linser med -3,75 i styrke.

❤️ Jeg klarer aldri å se en film eller serie der jeg følger helt hundre prosent med. Jeg er alt for rastløs til sitte helt i ro og kun fokusere på en ting, så jeg må alltid gjøre noe samtidig som jeg ser på TV. Jeg elsker for eksempel å jobbe og se på serie, da koser jeg meg.

❤️ Jeg leser horoskopet mitt hver eneste dag, og tror veldig på stjernetegn. Det er ingen andre stjernetegn jeg kjenner meg så godt igjen i som jeg gjør med væren, og det beskriver meg som menneske veldig bra.

❤️ Jeg er veldig ryddig av meg, så lenge det ikke er steder der andre ikke kan se. Jeg synes det er veldig morsomt at jeg som har så mye støv på hjernen ikke bryr meg om hvordan klesskapet mitt ser ut. Jeg tror jeg bare ikke tenker over det ettersom at hverken jeg eller andre ser det med mindre man åpner det opp.

❤️ Jeg er veldig tilgivende og tålmodig når det kommer til andre mennesker, men når jeg har fått nok så har jeg fått skikkelig nok også. Det er nesten litt morsomt, for jeg kan tilgi og tilgi og tilgi, også dagen etter er jeg sånn “nei dette gidder jeg ikke mer, bye” 😂

❤️ Jeg har hatt tre katter, en kanin, fire hamster, to hester og en hund før jeg fikk Celine.

❤️ Jeg kan til tider være irriterende positiv, og er en sånn person som finner løsninger ved alt. Jeg tror jeg bare har erfart at det verste kan skje, og likevel så har jeg klart å komme meg gjennom det.

1 kommentar

1 thought on “NOEN TING DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

  1. Jeg er helt lik på punkt 4, 6 og 9! Må gjøre noe annet samtidig som jeg ser serie/film! Huff, rastløs much! 😉 Mitt rot finner du kun i bilen min! Ellers er alt strøkent! 😉 Og ja, det finnes jo alltid løsninger på det aller meste, så den irriterende positiviteten leve lenge! 🙂 Ha en god dag, skjønne deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *