PLANENE FOR DENNE HELGEN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Bukse HER / Begge er på 25% rabatt

Fredag
I dag får jeg besøk av Andrea, og vi har planlagt å ha en liten jobbdag. Vi skal ta bilder, spille inn YouTube og selvfølgelig henge. Jeg har ikke sett Andrea på en evighet, så jeg gleder meg skikkelig til å bli oppdatert på alt som har skjedd den siste tiden. Jeg skal også vlogge for denne helgen ettersom det skjer litt moro, men jeg bestemte meg for å lage en ekstra video slik at det er noe som kommer ut på søndag. Jeg har satt meg et mål om minst en video i uka, og det skal jeg selvfølgelig klare <3

Lørdag
På lørdag får jeg besøk av Silje som bor i Trondheim. Jeg har ikke sett henne siden jeg flyttet derfra så jeg gleder meg så til å henge med henne igjen. Senere på kvelden skal jeg på middag sammen med Managementet mitt og gjengen som de jobber sammen med. Martine, Emilie, Ingrid og jeg bestemte oss for å møtes litt før hos meg så det blir veldig hyggelig <3 Senere på kvelden skal vi ut på Taket, så vi har med andre ord en skikkelig morsom dag i vente. Jeg synes alltid det er så hyggelig når vi i bransjen møtes og gjør noe sammen, spesielt med tanke på at man sitter mye for seg selv og jobber.

Søndag
Helt siden jeg flyttet til Oslo så har jeg vel så og si brukt hver eneste søndag på å ligge i sengen, spise junkfood og se på Netflix. Denne søndagen blir annerledes derimot, FOR VI SKAL PÅ TUSENFRYD!! Selv om jeg bare har blitt mer og mer redd for karuseller så gleder jeg meg skikkelig. Det eneste som er kjipt er at vi ikke sjekket værmeldingen før vi bestilte billetter, for det skal regne skikkelig på søndag. Det eneste som er positivt med det er at det mest sannsynlig ikke vil være så mange der, så da slipper vi heldigvis kø 😂

9 kommentarer

9 thoughts on “PLANENE FOR DENNE HELGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *