NYC THROUGH MY PHONE

Categories Blogg


 

Jeg får nesten lyst til å begynne å gråte av tanken på at vi skal hjem imorgen, hvor trist er ikke det? Denne uken har gått så utrolig fort, og jeg har virkelig hatt the time of my life. Jeg har ikke bare hatt verdens beste reisepartner, men vi har også blitt kjent med en helt fantastisk gjeng. Benny er det nok mange av dere som kjenner til fra før? Han bor her i New York sammen med tre helt fantastiske jenter som vi allerede har blitt veldig glad i. 

Det er nesten litt trist at denne gjengen lever det livet jeg alltid har ønsket meg, herregud så sjalu jeg er. Jeg har egentlig ikke lov til å klage for jeg har akkurat de samme mulighetene, men jeg føler bare at jeg har så mye som holder meg igjen i Norge. Hva skulle jeg gjort med Celine for eksempel? Det er en ting å være borte i noen måneder, men om jeg skulle vært borte i et par år så hadde jo det aldri gått. 

Jeg har forstått det sånn at det er flere studier som er i bare noen måneder, og det hadde jo vært veldig gøy og relevant for både Morten og meg å studere markedsføring for eksempel. Vi får bare se hva fremtiden bringer, heldigvis er jeg så heldig at jeg har friheten til å reise så mye som jeg bare ønsker. Det er jeg evig takknemlig for!

12 kommentarer

12 thoughts on “NYC THROUGH MY PHONE

  1. Hei fineste!<3 Jeg syns du passer brune øyne best altså! Sååå fint!<3 Kos dere den siste tiden! Stor klem!<3<3<3

    1. Jeg smiler jo på bilder? Om du blar nedover bloggen så vil du finne mange smilebilder 🙂 Jeg liker å gjøre begge delene, og jeg tenker at det må være helt greit 🙂 og ikke minst, opp til meg!

  2. Hei 🙂 du kan jo bo i new york bare noen mnd, æ bodde der i 4-5 mnd å gikk et semester på college bare, det e jo også en mulighet da! Da fikk æ støtte fra lånekassa å va mest ute på byen heheh

  3. Det ser ut som du er på gråten med det ansiktsuttrykket du poserer med. Du er penere når du smiler!

  4. Spis svisker, og kjøp gjerne laxoberaldråper på apoteket. Ca 10 dråper om kvelden før du legger deg, det gjør susen over natta😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *