NYTT ÅR, STORE ENDRINGER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER (40%) / Bukse HER (30%)

Altså, wow for en start det har vært på 2020. Tenk om vi kunne sett for oss dette da vi sto å jublet for det nye året? Jeg personlig er glad for at jeg ikke hadde en anelse om hvordan året kom til å starte, for jeg synes nesten det er bedre å bare håndtere det når det kommer istedenfor å vite hva man har i vente. Jeg tror at det er viktig å minne seg selv på i disse tider at det vil bli bedre etterhvert, og at man bare må holde roen. Vi må være flinke til å ta alle tips og råd som blir gitt, også skal vi klare å komme oss gjennom dette sammen.

Sett bort i fra corona så har det vært mye som har skjedd i livet mitt den siste tiden, og jeg har stått ovenfor så ekstremt mange valg. Er det noe jeg har fått erfare etter alt jeg har vært gjennom tidligere, så er det at det alltid vil bli bedre. Det kan føles så alt for for tungt og vanskelig, men så vil det bli litt lettere for hver dag som går. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å være glad for alle valgene og avgjørelsene som har blitt tatt dette året, men først må man jobbe seg gjennom de. Det er ikke noe dramatisk som har skjedd selv om det kanskje kan virke sånn på måten jeg skriver, men det har bare vært mye. Jeg tror jeg aldri har stått ovenfor så mange valg før, og jeg har vært mer forvirret enn noen gang. Jeg har likevel tatt valget om å gå etter min aller største drøm, og jeg er så stolt over at jeg endelig tør.

Selv om det kanskje har vært en litt humpete start på dette året for mange av oss, så har jeg skikkelig troen på 2020. Jeg tror dette kommer til å bli et helt fantastisk år med mye lærdom, nye mennesker og flere erfaringer. Jeg kan virkelig ikke vente med å komme meg til USA, satse mer på YouTube og viktigst av alt å bygge meg selv.

Hva ser du frem til? <3

5 kommentarer

5 thoughts on “NYTT ÅR, STORE ENDRINGER

  1. Fine bilda ❤

    Ser fræm te fløtting men e jo ikje lovt og fløtte no som corronna hærje, så det e litt sånn så som så hær.. mye tænking om man ska tørre alikavæll… skummle greier 🥶😱😩

  2. Jeg ser frem til at verden blir normal igjen og at smitten går ned. Er det eneste viktige nå. Kunne ønske dere influenserne gikk foran som et godt eksempel og ba folk ta dette på alvor og holde seg inne, istedet for masse greier om klær.

    1. Vel, det er så mange av oss som har snakket om dette HVER eneste dag 🙂 Vi kan ikke bare snakke om corona på plattformene våre, og om du er ute etter en forskjell hva med å starte med seg selv?

  3. Jeg holder meg inne uten å treffe folk jeg, men jeg er ikke influencer så er lite jeg kan gjøre for å påvirke folk.

    1. De aller fleste influnecere gjør noe for å påvirke folk, så istedenfor å bruke tiden din på dette så kan du påvirke selv 🙂 du har nok venner på Facebook, Snapchat, Instagram and you name it. Vi alle er påvirkere, men noen i større grad enn andre😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *