NYTT FIRMA, STRESS OG BURSDAG

Categories Blogg

Heiii og god fredag dere ♥ *Jeg har akkurat stått opp, og er snart klar for å komme meg ut døren. Jeg har masse som skal fikses i dag, så jeg kjenner helt ærlig at jeg er skikkelig stressa. Jeg skal i et møte nå klokken 10 angående å kjøpe meg inn i et firma jeg har skikkelig troen på, så det blir veldig spennende. Jeg har jo snakket lenge om at jeg har lyst til å gjøre noe mer enn bare blogg, så det er vel på tide å hive seg rundt. Det hadde jo vært dumt å stå stille nå som jeg er så heldig å ha alle de mulighetene jeg har. Jeg vil aldri bli takknemlig nok. 

Etter møtet så er planen å komme seg på trening før jeg må løpe rundt for å finne alt jeg trenger til bursdagen. Jeg gleder meg så sinnsykt mye til dere skal få se temaet på kveldens fest, det kommer til å bli SÅ BRA. I går var forresten Morten og jeg oppe halve natten for å få til å lage jelly shots, så jeg håper virkelig at de vil være bra til kveld. Jeg har faktisk aldri laget det før, så jeg trengte litt assistanse for å få det til haha. 

Det er også bare noen timer til Kevin kommer til Oslo, så dere kan tro jeg gleder meg. Jeg har ikke sett Kevin på veldig mange måneder, så det skal bli utrolig godt å tilbringe litt tid sammen med han. I morgen kommer også Andrea og Stine til Oslo, så jeg har en veldig fin helg i vente sammen med verdens beste venner. Jeg hadde lyst til at alle skulle få mulighet til å være med å feire bursdagen min, så jeg måtte feire både fredag og lørdag!! haha. Vi snakkes senere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *