ET TILBAKEBLIKK

Categories Blogg

Her om dagen kom jeg over et innlegg jeg hadde skrevet i 2017 der jeg fortalte om alt jeg var stolt over å ha oppnådd. Jeg kunne ikke annet enn å smile da jeg leste over innlegget, for det er fint å se tilbake på hvor stolt jeg var. Jeg hadde i mange år drømt om å kunne leve av bloggen og få en Side2 kontrakt, og det å klare å oppnå drømmene sine er så sinnsykt stort. Det er ingenting i denne verden som gir meg mer mestringsfølelse enn å klare mål jeg har satt meg. 

Det høres kanskje litt teit ut, men jeg synes selv at det var veldig søtt skrevet av meg haha! Det er bare så fint å se hvor mye jeg satt pris på det den gang da, og at jeg får en påminnelse om hvor heldig jeg er. Jeg vil aldri komme dit at jeg tar jobben og mulighetene mine forgitt, så det er viktig å se tilbake på hvor viktig det var for meg for bare 1,5 år siden. 

I fjor bestemte jeg meg jo også for at jeg skulle kjøpe leilighet innen 2019 var ferdig. Jeg skulle også starte AS og jeg skulle investere eller starte et nytt firma. Jeg har jo allerede klart 2 av 3, så det blir veldig spennende å se hva dette året har å by på <3 Jeg er nok over gjennomsnittet interessert i mål og drømmer, men jeg synes det er veldig interessant å høre hva andre har som mål og om de har klart det eller ikke. Det hadde derfor vært veldig moro om DU ville delt ditt mål eller drøm med meg! Kanskje vi kan hjelpe og motivere hverandre litt også?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *