OPERASJONEN VAR VELYKKET

Categories Blogg

Nå har jeg akkurat vært å hentet babyen min hjem fra dyrelegen <3 Det føles så godt å endelig være ferdig med dette, og det er godt å vite at jeg aldri mer trenger å bekymre meg for Celine rundt løpetid. Hun har jo tidligere vært plaget mye med innbilt svangerskap, så jeg vet jo at det var det riktige valget å ta. Det føles bare litt kjipt å la henne gjennomgå dette, men det er jo for hennes eget beste. Jeg får bare så dårlig samvittighet med tanke på at hun har vært dårlig i over to uker nå, også når hun endelig begynner å bli bra igjen så skal hun gå rundt med smerter. Jeg har heldigvis fått høre at de aller fleste hunder kommer seg fort etter denne operasjoner, så jeg får bare krysse fingrene for henne ❤️

Jeg skal i alle fall gi Celine så mye kjærlighet og kos som bare overhodet mulig de neste dagene. Det kommer nok til å bli noen roligere dager for meg også ettersom at mamma jobber mye og Celine ikke skal være hjemme alene. Jeg får bare bruke de neste dagene på jobb, serier, lese bøker og være med lille babyen min 🌸 Det skal bli så bra når hun er helt seg selv igjen, og vi endelig kan begynne å gå lange turer og leke masse igjen.

12 kommentarer

12 thoughts on “OPERASJONEN VAR VELYKKET

  1. Masse god bedring til Celine❤️Sånn drakt har mammas hund på også nå, siden hun hadde samme operasjon på torsdag, men bare på natta nå, ble for varmt for henne..Formen er hvertfall mye bedre nå som hun er ferdig med de sterke smertestillende(morfinen) som hun ble ganske rar av. Hun kommer seg raskt skal du se, nå blir alt bra❤️

  2. God bedring til Celine!❤️ Hun er heldig som har en sånn som deg🥺❤️ Ha en fin kveld videre<3

  3. Masse go bedring til lille søteste Celine ❤ Har selv en liten chi gutt som er opprinnelig fra Tromsø 😊 Stor klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *