OSLO, MØTER OG OVERNATTING

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER / Bukse. HER / Veske. HER / Sko. HER

I skrivende stund er jeg på vei til Oslo for å være der et par dager før jeg reiser til Stockholm. Jeg skulle jo egentlig ha reist forrige uke, men det ble altså endringer i planene. Jeg kjenner nå at det hadde vært deilig å være hjemme før jeg reiser i helgen, da jeg ofte blir stresset av å fly og alt rundt det. Jeg har jo dessverre flyskrekk, så jeg får alltid skikkelig klump i magen når Morten ikke er med. 

Jeg vet at det kommer til å være verdt det når jeg kommer frem, så det er bare å prøve å tenke positivt. Jeg har tatt med meg en bok og kalenderen min, slik at jeg kan bytte på å lese og skrive ned bloggideer på veien. Det er heldigvis bare 45 minutter, så jeg skal nok klare meg veldig bra. Jeg gleder meg jo veldig til å komme frem, for det er mye som skjer de neste dagene. Jeg skal i et par møter, på innspilling og endelig få fikset neglene mine igjen. Jeg skal også sove hos Ine, noe jeg gleder meg veldig til. Det er nesten litt morsomt å tenke på at vi egentlig skulle være roomies, og at livet mitt nok mest sannsynlig ville vært veldig annerledes om Ine hadde flyttet inn. Det kan godt være at Morten og jeg ikke hadde bodd sammen nå, noe som er veldig rart å tenke på nå. 

Nå skal jeg komme meg på flyet, så vi snakkes i hovedstaden <3 

1 kommentar

1 thought on “OSLO, MØTER OG OVERNATTING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *