NOEN ENDRINGER I HJEMMET

Categories Hjem/Interiør

I går skulle jeg på IKEA for å handle noen lys og et par ting som vi manglet til kjøkkenet, men det endte med at jeg dro innom fire butikker etter det. Det er så lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til leiligheten, så jeg klarte rett og slett ikke å dy meg. Jeg synes alltid butikkene får inn så utrolig mye fint på høsten, spesielt Kremmerhuset og Home & Cottage. Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise hva jeg har gjort med leiligheten, selv om det ikke er de store endringene 🖤

FØR 🖤

Altså, hva er det jeg egentlig hadde tenkt med det hjørnet her? 😂 
Btw, de har ENDELIG fått sort bestikk på IKEA!! Det kostet bare 499 <3 

ETTER 🖤

De sorte putene er fra Home & Cottage og blomsterpotta? er fra Kremmerhuset 🖤
Jeg prøver på nytt for…. femte gang, haha. Ananasplanten er forresten fra Plantasjen 🖤
Jeg byttet ut den døde mandarinplaten? min med chilliplante som er fra Plantasjen 🖤
Lysestaken er fra Kremmerhuset 🖤Plante fra IKEA 🖤

12 kommentarer

12 thoughts on “NOEN ENDRINGER I HJEMMET

  1. Fyfaen! Så nydelig leilighet dere har!! Blir så inspirert for hva jeg kan gjøre i min leilighet😍😍

  2. Fyfaen! For en nydelig leilighet dere har!😍 jeg blir så inspirert for hva jeg kan gjøre med min leilighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *