OVERRASKELSESBURSDAG

Categories Blogg


BIRTHDAY PARTY

Som dere allerede vet så feiret vi bursdagen til Martine på lørdag, men det ble en ekstra bursdagsfeiring i går som hun ikke visste noe om. Therese hadde vært så flink å ordnet overraskelsesbursdag til Martine, så hun var så heldig å få to feiringer. Skal jeg være helt ærlig med dere så var jeg egentlig ikke i form til å komme meg ut døren, men jeg hadde vel egentlig ikke så mange andre valg. Det er jo ikke akkurat greit å droppe bursdagen til bestevenninna for at man er fyllesyk. Martine fikk forresten gavekort på massasje i gave fra Amanda og meg til dere som lurte på hva jeg ga henne. 

Selv om vi hadde det utrolig morsomt på brunch, så vil det nok være lenge til jeg drikker så mye igjen. Jeg ble nok litt fullere enn ønsket, så jeg hadde fylleangst i hele går. Toppen jeg hadde på meg var også alt for liten, så det ble et par nipslip i løpet av kvelden :(( hahah.. Det er uansett ikke noe å gjøre med det nå, så får jeg vel bare si det sånn at jeg har lært til neste gang. Jeg har faktisk lært så mye at jeg har bestemt meg for å feire min egen bursdag på Bølgen og Moi haha… 

Nå skal jeg snart komme meg på trening, også skal jeg bruke resten av dagen på jobbing. Det er så utrolig mye som skjer denne uken, så jeg må virkelig jobbe hardt de neste dagene for å få alt til å gå rundt. Vi snakkes senere ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “OVERRASKELSESBURSDAG

  1. Hvorfor så redd for nipslip? Elsker ikke du å gå toppløs, eller var det runpa di du likte å vise så mye? Men er det galt å vise brystvorter? Var ikke det bare en kroppsdel?
    Så utrolig hyklersk.

    Men hva skjer med pannen din? Sminker du deg over rynkene dine på pannen, eller sperrer du opp øyene sånn at det blir rynker?
    Ser veldig mindre pen ut med overdrevet sminke på rynkete hud. Du ser jo minst 10 år eldre enn Martine!

    (Du har vel skjønt hvem jeg er nå, og det gjør meg Lettet. For gled deg til mine neste kommentarer når du er i New York. De er så bra!! 😉 )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *