UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lignende jakke. HER / T-skjorte. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Akkurat nå. 

Akkurat nå er klokken 01.19 og jeg sitter å forhåndsskriver dette innlegget mens Ine, Morten og jeg ser på Burlesque. Ine reiser hjem til Bergen i morgen, så jeg tror vi alle var forberedt på at det kom til å bli en sen kveld. Det er jo ikke så ofte vi ser hverandre mer, så det er viktig å utnytte den tiden vi får sammen. 

Ukens tanke. 

Forrige uke testet jeg å stå opp klokken 08.00 hver dag for å se hvordan hverdagen min ble, og jeg må si at jeg er veldig overrasket over hvor digg jeg synes det var å stå opp tidlig. Jeg er jo egentlig tidenes B-menneske, så jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at jeg kom til å elske det. Det var bare utrolig deilig å føle at man får utnyttet dagene på best mulig måte. Jeg skal helt klart fortsette med det de neste ukene også.

Ukens høydepunkt.

Selv om bursdagen til Martine var litt slitsom, så var det likevel dødsgøy. Det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt, så det vil helt klart være en av høydepunktene denne uken. Det var også utrolig koselig å se Ine igjen ♥ 

Ukens cravings. 

Flaming hot Cheetos!!! Tenk at det bare er litt over en uke til jeg får spise det igjen, ååååh jeg gleder meg så mye. 

Ukens irritasjonsmoment. 

Nå er jeg nesten aldri på konsert så jeg skal ikke uttale meg på general bassis, men herregud så frekke enkelte mennesker er. De vil ikke la noen stå ved siden av eller gå forbi, for de vil på en eller annen måte bli påvirket av at du passerer de. Jeg kom meg blant annet ikke tilbake til plassen min etter toalettbesøk da jeg fikk beskjed om at “det var for fullt”. Da jeg skulle gå på toalettet så var det også noen som ikke gadd å flytte seg slik at jeg kunne komme meg forbi. Altså, what?!?!?!

Ukens latter. 

Denne uken har vært så morsom at jeg ikke klarer å dra frem bare en ting, det har rett og slett vært en skikkelig bra uke. 

Ukens avgjørelse. 

Jeg har bestemt meg for å bli flink til å spare, men denne uken tok jeg virkelig tak. Jeg har sluttet å bruke pengene mine på unødvendig drit, og for aller første gang så tenker jeg faktisk over hva jeg bruker pengene mine på. Klapp på skulderen til meg, hehe 😀 

Ukens handleliste.


Veske. HER / Kjole. HER / Sett. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *