PÅ BUDSJETT / UKENS HANDEL

Categories Blogg

Som jeg skrev tidligere i dag så har Morten og jeg endelig bestemt oss for å begynne med budsjett. Vi har levd veldig luksus de to siste årene, så det er virkelig på tide å skjerpe seg. Det som er så deilig med meg er at når jeg først virkelig bestemmer meg for noe, så gjennomfører jeg det også. Jeg er bare en sånn person som virkelig må få nok av noe før jeg gir 100%, og jeg har vel kommet til det punktet at jeg har fått nok av å sløse penger på unødvendige ting. Mat er jo selvfølgelig ikke unødvendig, men jeg kjøper mye som jeg egentlig ikke trenger, kun for at jeg vil ha det haha. Vi fikk uansett handlet masse digg som var nesten innafor budsjettet vårt, bare se på alt dette! 

Jeg var innom 3!! matbutikker for å få det billigst mulig, og jeg tror kanskje at det ble 40 kroner mer enn hva vi hadde satt som budsjett. Selv om vi ikke var så langt unna, så skal jeg klare det neste uke. 

6 kommentarer

6 thoughts on “PÅ BUDSJETT / UKENS HANDEL

  1. Har du cøliaki? Siden du spiser glutenfrie knekkebrød? 😊
    Kan være farlig for de som ikke har cøliaki å spise glutenfritt, så bare derfor jeg lurte 😊

    1. Hvorfor kan det være farlig for folk uten cøliaki å spise glutenfritt? Ris er glutenfritt, og sist jeg sjekket var det ikke farlig for en uten cøliaki å spise ris.

  2. Noen tips: 1 – frist price avokado, spar 20kr, eneste forskjeller er størrelsen.
    2 – first price tortilla – spar 13 kr
    3- First price grillpølser, smaker merkbart godt og du sparer 10kr
    4 – first pricefryste grønnsaker, spar inntil 30kr
    5 – First price sursøt saus, spar 10kr

    Enkle grep blir fort mange 100 lapper, og helt ærlig er det ingen forskjell på smak..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *