TING JEG TENKER PÅ AKKURAT NÅ

Categories Blogg

♥ Som dere vet så har jeg jo litt nerver rundt flyttingen, noe jeg likevel tror er helt normalt. Vi mennesker er jo vanedyr, så det er jo ikke akkurat unormalt at man gruer seg til forandring. Jeg vet jo innerst inne at det kommer til å bli skikkelig bra, jeg er bare redd for at Morten ikke skal trives. Jeg flytter jo til alle vennene mine, mens han flytter fra alle vennene sine. Det er heldigvis bare en liten flytur unna. Apropos reising, det er jo faktisk en av de tingene som vil bli stress med å flytte. Nå bor vi bare en halvtime unna Gardermoen, mens fremover så må vi begynne med mellomlanding uansett hvor vi skal reise. Jeg tror typ Gran Canaria er det eneste stedet som går direkte fra Trondheim, haha.

♥ Her om dagen så fikk jeg spørsmål hvorfor alle influencere i Norge hadde så sykt mange på Snapchat, og hvordan vi hadde klart å bygge oss opp en følgerskare på flere hundre tusen. Jeg har sett selv at det har blitt lagt ut en del printscreen fra Snapchat der det har stått “følg meg på snap”, der de gjerne har 50-200.000 som ser story. Forklaringen er så enkel som at da Snapchat gikk fra den gamle versjonen til den nye, så fikk vi alle opp snapchat-kontoer som vi ikke følger under “venner” og “abonnenter”. Det er veldig vanlig at kjente fjes havner der, noe jeg regner med at mange av dere har sett? Blir brukeren din liggende der så får du utrolig mange som ser storyen din, so thats why.

♥ I dag er det bare 19 dager til jeg reiser til Los Angeles, heeerreguud så fort tiden går!! Egentlig så skulle Martine og jeg reise sammen, men så kunne hun ikke før noen dager senere. Jeg reiser derfor ned noen dager før henne sammen med venninne mine fra Trondheim. Så skal vi være noen dager i LA før vi drar til Vegas å besøker Nina <3

♥ Jeg prøver å finne ut hvor jeg skal være på 17.mai. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å feire i Oslo med tanke på at vi flytter herfra, men det virker ikke som at det er så mange som skal være her. Alternativene står derfor mellom Bergen og Trondheim akkurat nå. Det hadde vært gøy å prøve noe nytt, men jeg skal nok sjekke værmeldingen før jeg bestemmer meg. Regner det i Bergen så orker jeg faktisk ikke, haha!

♥ Morten og jeg har blitt enig om at vi ikke skal bruke mer enn 3000 kroner på mat i måneden. Mange av dere vil sikkert tenke at det er mye penger, men for oss vil det nok bli en liten “utfordring”. Morten spiser veldig mye, og jeg kjøper jo ikke akkurat de billigste alternativene når det kommer til vegetarmat. Jeg liker jo virkelig ikke å lage mat, så jeg kjøper alltid de alternativene som bare kan kastes på stekepanna med engang. En sånn pakke ligger jo på 40-60 kroner, noe som er ganske dyrt.

9 kommentarer

9 thoughts on “TING JEG TENKER PÅ AKKURAT NÅ

  1. Samboer og jeg bruker ca 5000kr til mat i mnd. Da går de pengene til toalettpapir og såpe og sånn når det trengs.
    Vi handler ofte billige alternativer. Har vi litt ekstra igjen på kontoen, så kjøper vi noe kos, som godteri eller god mat.

  2. Kjøp bærekraftig kjøtt og fisk,samt grønnsaker. Det finnes overalt.

    Piller fra apoteket for vitaminer)(syntetisk laget på fabrikk)
    bestille spirulina eller frukt fra andre siden av verden som flys hjem til deg.
    Fake kjøtt vegatar mat som er laget på en fabrikk, fulle av det du egentlig ikke vil ha, men kjøper det fordi du tror vegetar er bra 🙂 Jaja..

    Det var det jeg hadde på hjertet idag og fine bilder vil jeg si. 🙂

  3. Haha, det er faktisk ganske mange steder du kan reise direkte til fra Værnes 😂 Selvfølgelig ikke like mange som Gardermoen men!

  4. Gøy med budsjett! Håper dere vil dele ukesmenyer o.l. hvis dere lager det, og eksempler på handleliste. Tror det er flere enn meg som kunne trengt tips!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *