PÅ DATE.. ALENE?

Categories Blogg

Dette er sånn jeg egentlig ser ut når jeg spiser, og i samme slengen ser det ut som at jeg nyter en middag helt alene. Morten var egentlig med, men jeg glemte rett og slett å ta bilde av han da jeg var for opptatt med meg selv. HEHE NEIDA! Det er alltid å viktig å påpeke når jeg tuller, for ellers får jeg høre det i to år fremover av mine faste tilhengere som alltid legger igjen så mye positivitet, glede og kjærlighet i kommentarfeltet mitt 😛

Forklaringen er vel bare så enkel at Morten ikke lengre er så mye på sosiale medier som han var før, og at han kanskje snart bare begynner å tre mer og mer inn i den normale hverdagen. Jeg tror det kan godt for de aller fleste å trekke seg litt ut av denne galskapen. Noen av de beste månedene jeg har hatt i mitt liv er da vi var i Mexico uten mobil, og jeg tror virkelig ikke dere kan forstå hvor godt det var for kroppen. Bare det å ikke stresse med å oppdatere alt og alle hele tiden, og det å kunne faktisk få oppleve at det er et liv uten mobil også, og at man klarer seg helt fint uten den. Som dere allerede vet så har jeg et mål om å en gang dra på ferie i en uke der jeg også skal ta ferie fra sosiale medier. Tror dere jeg klarer det? 

Jeg har også et mål om å en dag kunne dra alene på ferie, for jeg har lyst til å begynne å bli flinkere til å gjøre ting på egenhånd nå som jeg først skal bo all by my self. Jeg vil kunne dra på kino alene, dra ut for å spise en middag og rett lære å “date” meg selv litt. Det er nesten litt rart hvordan mange av oss synes det er flaut å dra ut å spise en middag alene, men det er jo virkelig ingenting å skamme seg over? Jeg har alltid hatt skikkelig sperrer for å gjøre slike ting uten venner/familie/kjæreste, men det kommende året skal jeg virkelig begynne å utfordre meg selv. Jeg er så spent på alt 2020 har å by på. 

8 kommentarer

8 thoughts on “PÅ DATE.. ALENE?

  1. Ikke relatert til innlegget. Jeg bare lurer på hvorfor du ikke har mottatt sminken til Martine? Har hun ikke sendt til deg? Ser alle legger ut på story utenom deg

  2. Jeg begynte med å utfordre meg selv til å reise alene til utlandet på helgeturer. Etterhvert når det gikk greit så økte jeg til en uke. Det vanskeligste i begynnelsen var å skulle spise alene, men det gikk seg til etterhvert. I starten kan det f.eks være greit å ha med en bok man kan lese litt i. Nå synes jeg det er helt topp å reise alene og man kommer mye lettere i prat med andre folk når man reiser alene også. Godt å ikke bare være avhengig av at andre kan være med alltid. Man får veldig mestringsfølelse og føler seg veldig selvstendig når man tørr å gjøre akkurat det man har lyst til uten å være avhengig av å ha med andre 😃 Lykke til med å prøve deg frem 😃

  3. Hvorfor skal du bo alene? Er ikke du og Morten sammen lenger? Jeg har ikke fått med meg innlegg visst du har skrevet forklaringer der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *