PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Categories Blogg

Noe som er veldig tilfeldig, men også ganske morsomt er at jeg reiser til Los Angeles på nøyaktig samme dato som jeg gjorde i fjor. Mange av dere husker sikkert da Martine, Isabelle og jeg var i LA? Vi hadde det så utrolig morsomt, og det skjedde så sykt mye random på denne turen. Vi ble etterlatt i ørkenen, vi fikk høre Dip av Tyga før den ble gitt ut, der han også sa at “det hadde vært kult å ha med Nicki Minaj” på denne sangen og vi fikk bli kjent med sykt mange kule mennesker. Tenk at det allerede er et år siden, herregud tiden går fort. 

Ine og jeg ble kjent Joakim, og før vi visste ordet av det så var vi en skikkelig trekløver. 

Dette bildet ble lagt ut på sosiale medier, og spørsmålene om jeg var gravid kom rennende inn haha! Jeg kan jo forstå hvorfor enkelte begynte å lure, men jeg var rett og slett bare oppblåst. 

Martine og jeg hadde meet up på Oslo City, og det var virkelig så koselig <3 

 

Jeg hadde en spalte som het “let’s talk about sex” som jeg ble anbefalt å ha av en av de som var “manageren min”. Er det en ting jeg har lært i denne bransjen så er det at man ikke alltid skal på høre på de som liksom vet best, og heller stole på magefølelsen sin. I mange tilfeller så vet du hva som er best for deg selv, og om noen andre prøver å få deg til å gjøre ting du egentlig ikke ønsker: DON’T! 

Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg skulle jo egentlig ha en annen roomie enn Morten. Planen var at Ine skulle flytte inn, men så endte det opp med at vi begge flyttet sammen med kjærestene våre istedenfor haha. 

Jeg overrasket Morten med å booke oss inn på The Thief, og det var virkelig en av de beste kveldene det året. Det var så utrolig deilig å komme seg litt bort fra hverdagen og bare være sammen. Det er ingenting jeg setter mer pris på enn de kveldene der det eneste som betyr noe er å være sammen, og det er ingen stress rundt jobb eller andre ting. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *