PÅ EN FRIDAG

Categories Blogg

Se på bakken!! Winter is coming

I går tok jeg helt fri fra bloggen bare for å kunne sove lenge, slappe av og tilbringe tid sammen med mamma. Jeg er alt for dårlig til å legge jobben til side da det alltid er noe som kan gjøres, og jeg er nok derfor noen ganger litt for lite til stede. Jeg koste meg derfor bare sammen med mamma på shopping og tacokveld. Senere på kvelden gikk jeg en lang tur med Celine, og det er seriøst den fineste turen jeg har hatt på lenge. Jeg vet jeg gjentar meg nå, men Nord-Norge er virkelig noe helt spesielt. Denne utsikten hadde jeg aldri fått i Trondheim, og det er bare noe majestetisk over det hele.

Martine, Ine og jeg har planlagt jentetur til Tromsø i November da Martine vil se nordlys. For meg var det helt sjokkerende å høre at hun aldri hadde sett det før, for jeg er oppvokst med det. Jeg er så vandt til å se det at jeg ikke tenker over det, samtidig som det er turister fra hele verden her for å se nordlyset. Tromsø er en ekstremt vakker by som jeg virkelig vil anbefale alle å besøke. Jeg trodde aldri jeg skulle si det da jeg egentlig aldri har sett hva som er så fantastisk med denne byen, men jeg forstår nå. Jeg trengte bare å legge et lokk på fortiden for å kunne se hva som egentlig er rundt meg.

Det er godt å se at livet går videre, for noen ganger kan man kanskje føle seg litt stuck. Jeg er sikkert ikke den eneste som har følt at jeg har stått på akkurat samme sted alt for lenge, men med tålmodighet så vil alt løse seg til slutt. Jeg tror veldig på at alt vil bli bra, man må bare ta tiden til hjelp.

1 kommentar

1 thought on “PÅ EN FRIDAG

  1. Hvorfor gidder du å clickbaite fortsatt? Ønsker du å få opp lesertall med å alltid juge til leserne dine?
    Hvor mye tjener jeg, hvor mye har jeg tjent hittil. ALLTID har du med sånne spørsmål, men ALDRI svarer.

    Du er tidenes verste clickbaitdronning. Se hvordan det gikk med AR til slutt. Hun har i hvertfall fint langt hår, i motsetning til deg hvor du snart mister alt av ditt naturlige hår. Du er faen meg lite sjarmerende.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *