HJEM KJÆRE HJEM

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Jakke. HER

Morten og jeg har allerede begynt å få kjenne på hvordan livet “uten” hverandre er, for vi har nesten ikke sett hverandre denne måneden. Jeg har vært i over 2 uker i Tromsø, mens Morten har vært i Barcelona og Oslo. Jeg bestilte meg derfor flybillett hjem i går slik at vi kunne ha litt tid sammen før han reiser IGJEN på onsdag, men det funket jo ikke så bra ettersom at jeg drakk litt for mye dagen før. Selv om jeg får totalt knekken dagen derpå så klarer jeg ikke å bry meg akkurat der og da, for jeg koser meg alltid så mye når jeg er ute på byen her.

Jeg våknet en halvtime før jeg skulle være på flyplassen, og jeg fant fort ut at jeg ikke klarte å stresse meg gjennom dette. Jeg er jo litt redd for å fly, så om jeg har mye stress rundt meg før en flyreise så vil hele turen være kjip. Jeg reiser jo også med Celine denne gangen, så jeg kjente rett og slett at jeg ikke orket å utsette hverken meg eller henne for det. Det ble derfor en ekstra dag i Tromsø, og en dag mindre sammen med Morten. Han reiser som sagt på onsdag, og er ikke hjemme igjen før søndag. Jeg reiser til Los Angeles på mandag, så vi får bare en hel dag sammen før jeg reiser bort i to uker 🙁

Det er jo bare to måneder til dette blir hverdagen vår, så det er vel kanskje like greit at vi venner oss på det å ikke være så mye sammen. Jeg burde også begynne å trene på å sove alene, for det er virkelig min største skrekk. Jeg er så husredd at jeg tror ikke dere kan forstå det engang. Jeg har aldri bodd alene, så dette kommer virkelig til å bli en utfordring som jeg mest sannsynlig vil vokse mye på.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *