PÅ INNSIDEN AV MIN GAMLE SNAPCHAT

Categories Blogg

Se på hårfargen min haha! Jeg brukte lilla sjampo HVER dag. 

En liten funfact; jeg lagrer så og si alle bildene jeg tar med Snapchat og det har jeg gjort helt siden Snapchat fikk “minner” som funksjon. Jeg har derfor mange bilder helt fra 2016 som aldri har blitt delt med offentligheten. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ha et innlegg der jeg deler noe av det som ligger på Snapchaten min. Mye av dette er jo før Paradise Hotel og bloggen, så jeg tenkte at det kunne være litt morsomt for dere å få et lite inntrykk av hvordan livet mitt var da. 

Jeg var fortsatt veldig glad i selfies og Celine, i tillegg til at jeg hadde piercing i navlen. Om jeg ikke husker helt feil så tok jeg den ut rett før Paradise Hotel da jeg begynte å mislike den skikkelig. 

Dette var leiligheten jeg bodde i Tønsberg, det var med andre ord her jeg bodde før jeg flyttet til Oslo. Ikke spør meg hva som skjedde med putene, for det var absolutt ikke noe fint haha. 

Enda mer Celine <3 <3 <3 hadde dere forventet noe annet?

Bilde nummer en er fra da vi akkurat hadde landet i Mexico, og bilde nummer to er fra da vi var på vei hjem til Norge igjen. 

Det her er tatt første natten Morten og jeg sov sammen etter Mexico, og det var dagen etter finalefesten. Vi hadde så og si ikke kontakt da vi kom hjem, men så endret alt seg da vi møttes på finalefesten igjen. Litt morsomt å tenke tilbake på nå <3 sussebass.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *