PÅSKEHANDELEN

Categories Blogg

Julie og jeg bestemte oss for å gjøre unna påskehandelen tidlig da ingen av oss ønsket å dra i matbutikker som mest sannsynlig vil være stappfulle, så vi bestemte oss for å handle i går. Jeg kjenner jeg er veldig glad for det, for det var nesten ikke en eneste sjel i butikken. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde sett for meg at det skulle være motsatt ettersom at de har gått ut med at vi må være flinke til å spre påskehandelen utover, så jeg så for meg at alle kom til å tenke likt som oss, MEN HELDIGVIS ikke.

Jeg fikk uansett handlet så mye digg, og jeg var til og med så yolo at jeg kjøpte Solo Super 😜Jeg har ikke drukket solo siden jeg var typ 12 år gammel, men jeg fikk plutselig lyst på det, sjokolade og påskeegg. Nå har jeg enda ikke kommet dit at det frister med godteri, men om det gjør det så har jeg i alle fall noe jeg kan kose meg med i disse påsketider.

Dette kom på rundt 1500 kroner <3

4 kommentarer

4 thoughts on “PÅSKEHANDELEN

    1. Oiii, ser nå at jeg ikke har skrevet noe om det og har sikkert bare tenkt at de fleste har fått det med seg. Beklager for det 🙂
      Jeg har hatt godtestopp i 2mnd, så er sjokoladen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *