RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg har en skikkelig gladnyhet til dere, for jeg har vært så heldig å få dele ut en rabattkode til mine følgere på Nelly ❤️ Jeg har selv bestilt hjem en del klær, og er virkelig så fornøyd med alt jeg har fått. Det var så utrolig deilig å bare kunne bestille seg klær som minner litt mer om sommer igjen, og jeg kan virkelig ikke vente med å bruke olajakkene jeg har bestilt. Det er jo faktisk bare 2 måneder til sommer, så det hjelper veldig at vi går i mot lysere tider <3 Rabattkoden er NILSEN25 og gjelder på alt fra NLY ❤️ Den er gyldig i 48 timer. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Bukse HER / Jakke HER

Topp HER 

Cargo pants HER

Topp HER

Jakke HER / Bukse HER / Topp HER

Genser HER / Bukse HER (50%)

Genser HER / Smykker HER

Genser HER

Genser HER / Smykke HER

Topp HER / Bukse HER / Smykke HER

Bukse HER / Topp HER / Genser HER (40%)

Topp HER 

Kjole HER 

Blazer HER / Kjole HER

Genser HER / Shorts HER

Crocs HER (20%)

8 kommentarer

8 thoughts on “RABATTKODE PÅ NELLY

  1. Hvilken str har du i settet med den grå shortsen og den grå hettegenseren, og hvordan er settet i str?❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *